;
coinex

اپل آیفون 7 در بنچمارک انتوتو محک خورد؛ تراشه اپل A10 قدرت خیره کننده ای دارد!

اپل آیفون 7 (Apple iPhone 7) در بنچمارک انتوتو به چالش کشیده شد و امتیاز کسب شده توسط آن حیرت انگیز بود.

اپل آیفون 7 (Apple iPhone 7) در بنچمارک انتوتو به چالش کشیده شد و امتیاز کسب شده توسط آن حیرت انگیز بود. گوشی iPhone 7 اپل هفته گذشته در ایالات متحده معرفی شد. آیفون های 2016 از دو ویژگی مهم برخوردار شده اند. وجود تراشه A10 Fusion و دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس این دو مشخصه مهم است.

اپل آیفون 7 در بنچمارک انتوتو توانست امتیاز 178،397 را به دست بیاورد. این رقم بسیار به امتیازی که توسط iPad Pro در این بنچمارک به دست آمده بود، نزدیک است. آیپد پرو چندی پیش توانست در بنچمارک AnTuTu امتاز 177،266 را برای خود به ثبت برساند.

این امتیاز، عملکرد تک هسته ای و عملکر پردازنده گرافیکی را آشکار کرده و از قدرتنمایی تراشه جدید A10 حکایت می کند. تراشه 4 هسته ای A10 فیوژن در پرچمداران جدید اپل با 3.3 میلیارد ترانزیستور همراه شده و به همین دلیل 40 درصد سریعتر از تراشه قبلی اپل A9 خواهد بود.

امتیاز کسب شده در انتوتو می‌تواند پس از آن همه انتقادهای فراوان به آیفون های جدید اپل کمی برای طرفداران این کمپانی دلگرم کننده باشد. البته برچسب های قیمتی نجومی این محصولات نیز خود به اندازه کافی می‌تواند دلیل محکمی بر قدرتمند بودن این دستگاه ها باشد. امتیاز به دست آمده توسط تراشه ای 10 فیوژن آن را بسیار سرآمدتر از دیگر رقبای خود ساخته است، حتی اسنپدراگون 821 کوالکام نیز نمی‌تواند در این مورد حرفی برای گفتن داشته باشد. شاید اسنپدراگون 830 که سال آینده توسط کمپانی کوالکام معرفی خواهد شد، رقیب مناسب تری به نظر برسد؛ اما در حال حاضر تراشه جدید غول کوپرتینو به تنهایی بر اریکه قدرت تکیه زده است.

اپل آیفون 7 در بنچمارک انتوتو توانست امتیاز 178،397 را به دست بیاورد. این رقم بسیار به امتیازی که توسط iPad Pro در این بنچمارک به دست آمده بود، نزدیک است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اطلاعات خوب و جالبی برای من که علاقمند به این گوشی هستم بود.ممنون از شما.

    پاسخ