;
coinex

مشخصات کامل گوشی بلک بری TDEK60 در وبسایت بلک بری منتشر شد

 گوشی بلک بری TDEK60 به عنوان سومین گوشی اندرویدی این کمپانی در راه است.

گوشی بلک بری TDEK60 به عنوان سومین گوشی اندرویدی این کمپانی در راه است.

اخیرا برخی مشخصات گوشی بلک بری TDEK60 به بیرون درز کرده است؛ با اینحال هیچ کدام از آنها به اندازه ی اشتباه تصادفی وبسیات بلک بری، کامل و واضح نبوده است. وبسیات کمپانی بلک بری به صورت تصادفی، مشخصات کامل این دستگاه را لو داد.

صفحه ی مذکور در وبسیات بلک بری به سرعت مسدود شد. این مساله نشان می دهد که شایعه ی طراحی گوشی بلک بری TDEK60 صحت داشته و برخی مشخصات آن نیز حقیقی هستند. گوشی بلک بری TDEK60 از نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی با تراکم پیکسل 534 ppi برخوردار بوده و همانند نسخه های قبلی، به کیبورد فیزیکی مجهز نشده است. این دستگاه در ابعاد 153.9 در 75.4 در7 میلی متر ساخته شده و 165 گرم وزن دارد.

در قسمت داخلی قاب پشتی گوشی بلک بری TDEK60 یک تراشه ی اسنپ دراگون 820، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی 21 مگاپیکسلی بوده که با دیافراگم گسترده ی f/2.0 همراه شده است. از دیگر قابلیت های دوربین اصلی می توان به PDAF و ثبت ویدیو با کیفیت 4K اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی بلک بری TDEK60 نیز 8 مگاپیکسلی است و از دیافراگم گسترده ی f/2.2 بهره می برد. این دستگاه به سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد؛ علاوه بر اینکه از قابلیت های امنیتی بلک بری و اپلیکیشن های آن نیز بهره خواهد برد. گوشی بلک بری TDEK60 به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین یک پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از OTG نیز روی دستگاه قرار دارد. اتصالات این دستگاه را LTE Advanced با سرعت 300 Mbps، بلوتوث 4.2، وای فای، GPS با GLONASS و NFC با باند دوگانه تشکیل می دهند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر