;
coinex

آموزش فعال سازی Developer options (گزینه‌های توسعه دهندگان) در اندروید

آموزش فعال سازی Developer options

معمولاً اگر آموزشی را برای انجام کار پیچیده و خاصی در اندروید دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که اولین مرحله رفتن به گزینه‌ای به نام، گزینه‌های توسعه دهندگان (Developer options ) است. در اینجا قصد داریم تا آموزش فعال سازی Developer options را با هم مرور کنیم.

اگر به این گزینه در دستگاه اندرویدی خود رفته باشید، قطعاً دیده‌اید که تنظیمات زیادی در آن وجود دارد.

گوگل این گزینه را از تنظیمات اصلی اندروید پنهان کرده است، زیرا با فعال سازی این گزینه و استفاده از تنظیمات درون آن، کاربر به طور قابله ملاحظه‌ای محیط متفاوتی را در اندورید تجربه خواهد کرد. بنابراین کاملاً مشخص است که چرا گوگل ترجیح داده تا اکثر کاربران به سادگی به این تنظیمات دسترسی نداشته باشند.

برخلاف اپل، سیستم عامل اندورید یک سیستم عامل متن باز است، به این معنا که باز کردن گزینه دولوپر آپشن (Developer options) امکانات پیچیده و خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همین طور دستیابی به آن کار بسیار ساده‌ای است. فقط به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از این ویژگی باید بسیار  مراقب بود. در این جا سؤالی پیش می‌آید که اصلاً چه زمانی نیاز به استفاده از این تنظیمات داریم و آیا آموزش فعال سازی Developer options به کار می‌آید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما به استفاده از این ویژگی نیاز پیدا می‌کنید اما تمام این دلایل در یک مقاله مانند این نمی‌گنجد. اما به طور مثال، شما به عنوان یک توسعه دهنده قصد آزمایش برنامه‌ای را دارید و یا می‌خواهید از حالت نمایش رنگی خاصی در صفحه نمایش خود استفاده کنید تا ببیند قدرت نمایشگر دستگاه خود چگونه است. برای استفاده از این ویژگی‌های ذکر شده نیاز به فعال کردن Developer options دارید که این کار به راحتی انجام می شود. کافیست تمام مراحل زیر را دنبال کنید و به خاطر داشته باشید که آموزش فعال سازی Developer options برای تمام دستگاه‌های اندروید به ویژه سامسونگ گلکسی S7، پیکسل گوگل، ال جی G5 ،V10 و اچ تی سی 10 قابل استفاده است. با انجام مراحل زیر به راحتی به این گزینه دسترسی پیدا خواهید کرد.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر