;
coinex

مشتریان گلکسی نوت ۷ احتمالا برای خرید گلکسی S8 یا گلکسی نوت ۸ تخفیف دریافت می‌کنند

سامسونگ در نظر دارد سال آینده به کسانی که گلکسی نوت ۷ را خریداری کرده بودند، برای خرید گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ تخفیف دهد.

با توجه به گزارش جدید ” هرالد کره “، سامسونگ در نظر دارد سال آینده به کسانی که گلکسی نوت ۷ را خریداری کرده بودند، برای خرید گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ تخفیف دهد. این منبع به نقل از منبع دیگری که نامش ذکر نشده است می‌گوید، هدف این تصمیم مدیران سامسونگ، آرام کردن صاحبان ناراضی نوت ۷ است.

همانطور که پیش تر خبرهایی در این باره منتشر شده بود، در حال حاضر سامسونگ از برخی مشوق‌ها استفاده می‌کند تا مردم دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ خود را بازگردانند. در ایالات متحده مشتریان در قبال برگرداندن گلکسی نوت ۷ خود و یا تعویض آن با دستگاه دیگری، ۲۵ دلار دریافت می‌کنند. اگر مشتریان تصمیم بگیرند نوت ۷ خود را به یک تلفن سامسونگ دیگر تعویض کنند ۱۰۰ دلار دریافت می‌کنند که این مبلغ به طور کامل قابل استرداد است.

ارائه این گونه تخفیف‌ها روی گوشی گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ برای صاحبان نوت 7 ممکن است به وفادار ماندن طرفداران سامسونگ به این شرکت کمک کند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که شکست نوت ۷، آسیب شدیدی به اعتبار سامسونگ زد و ممکن است برخی از مشتریان هرگز تلفن هوشمندی از سامسونگ خریداری نکنند.

این منبع اشاره می‌کند که این تخفیفات می‌تواند به برگرداندن تلفن‌های گلکسی نوت ۷ توسط صاحبانشان کمک کند. اگرچه نسخه آخر گلکسی نوت با خطر آتش سوزی همراه شد؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد زیادی از مشتری‌ها قصد نگه داشتن تلفن‌های خود را دارند. سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ادامه این فراخوان تا پایان سال است. به این ترتیب شانس برخورداری از این تخفیفات تا پایان مهلت اعلام شده توسط سامسونگ وجود دارد. در حال حاضر این اطلاعات می‌توانند تنها یک شایعه تأیید نشده تلقی شوند.

شما چه فکری می‌کنید، آیا سامسونگ می‌تواند وفاداری شما را با دادن تخفیف بر روی پرچمداران بعدی خود بخرد؟

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر