;
coinex

نوعی بند برای ساعت اپل که در خود دو دوربین جای داده است

CMRA نوعی بند برای ساعت اپل است که در خود دو دوربین دارد.

CMRA نوعی بند برای ساعت اپل است که در خود دو دوربین دارد.

گلید (Glide) یک شرکت شناخته شده در زمینه نرم افزار است. با این حال به نظر می رسد این شرکت نیز قصد بهرمندی از سود فروش لوازم جانبی اپل را دارد، چرا که از محصول جدیدی پرده برداری کرده  است. این محصول یک بند برای ساعت اپل است و تفاوتش با سایر بندها در یک ویژگی منحصر به فرد است و آن نیز وجود دو دوربین در خود این بند است.

cmra-side

این بند دارای یک دوربین بیرونی با کیفیت 8 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی با کیفیت 2 مگاپیکسل است که توسط شرکت سونی ساخته شده و تنها با فشار دادن دکمه ای بر روی بند قابل استفاده است. برای فیلم برداری نیز این بند داری یک میکروفون در کنار سنسور سلفی است. لازم به ذکر است که این بند تنها با ساعت هوشمند اپل کار می کند. همچنین این بند یک حافظه ی 8 گیگابایتی دارد که حجم مناسبی برای ذخیره سازی اطلاعات شماست. به محض اتصال بند به آیفون، شما از طریق وای فای یا بلوتوث امکان ذخیره سازی تصاویر و ویدیو ها را به صورت خودکار بر روی آیفون و یا آیکلود خود دارید.

برای کنترل این گجت نیاز به دریافت برنامه ای از اپ استور دارید که به شما امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها را بر روی شبکه های اجتماعی می دهد. قرار است برنامه ی کنترلر این گجت به منظور کارایی های بیشتر، گسترش یابد. این شرکت تصمیم دارد سال دیگر فایل باز این برنامه را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد، اما توسعه دهندگان برای بهرمندی از این امکان نیاز به ثبت نام در سایت رسمی این شرکت دارند.

کاربران باید در نظر داشته باشند که این بند نیاز به شارژ جداگانه دارد، به این معنی که با شارژ ساعت اپل واچ، بند آن شارژ نخواهد شد. اما جای نگرانی نیست زیرا گلید یک پایه برای این بند طراحی کرده که علاوه بر شارژ بند، ساعت هوشمند شما را نیز شارژ خواهد کرد.

هم اکنون این بند در سایت رسمی گلید با قیمت پاییه 149 دلار آماده پیش فروش است. باید گفت که این قیمت یک تخفیف 30 روزه است و بعد از اتمام 30 روز قیمت گجت به 199 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. قرار است این گجت در پاییز 2017 با قیمت 249 دلار وارد بازار شود که تنها 20 دلار از مدل اصلی ساعت هوشمند اپل کمتر است. همچنین این بند دارای 4 رنگ مشکی، آبی، سفید و خاکستری است. با این حال، از آنجایی که این محصول اولین سخت افزار ساخته شده توسط این شرکت است و تا به حال موارد مشابه این گجت را در بازار دیده ایم، بهتر است تا انتشار رسمی این گجت صبر کنیم تا از خرید خود مطمئن باشیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر