;
coinex

گوشی شیائومی ردمی 4 معرفی شد؛ دستگاهی در دو نسخه با یک باتری بزرگ!

شایعات مربوط به گوشی شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) از مدتها قبل در فضای آنلاین منتشر می شد و خبرهای ریز و درشتی از آن به گوش می رسید؛ اما دیروز با معرفی رسمی این گوشی، به تمامی این شایعات پایان داده شد و محصول نهایی به طور کامل رخ نشان داد.

طراحی گوشی شیائومی ردمی 4 :

طراحی گوشی شیائومی ردمی 4 :

با نگاهی به طراحی شیائومی ردمی 4 می توان دریافت که طراحی آن تا حدودی با نسل پیشین خود تفاوت دارد. بدنه تمام فلزی آن که با پوشش شیشه ای 2.5D که از نمایشگر آن محافظت می کند، تکمیل شده است. بدنه تمام فلزی آن با استفاده از برش CNC شکل داده شده و پنل پشتی آن با بکارگیری از شیوه سندبلاست سرامیکی، ساخته شده است. چنین ترکیبی باعث شده تا گوشی شیائومی Redmi 4 به زیبایی هر چه تمام تر خودنمایی کرده و بیشتر شبیه به یک گوشی پرچمدار گردد.

در پنل پشتی یک اسکنر اثر انگشت در نظر گرفته شده که در زیر سنسور دوربین عقب آن جای خوش کرده است. در پشت این دستگاه یک خط آنتن کوچک دیده می شود که با استفاده از قالب گیری تزریق، با بدنه فلزی آن ترکیب شده است. شیائومی ردمی 4 در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری در دسترس است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 4 :

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 4 :

از نظر مشخصات فنی، شیائومی ردمی 4 دارای یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) است. این دستگاه در دو نسخه متفاوت و با دو پردازنده مختلف از تراشه های کوالکام عرضه خواهد شد. نسخه رده بالای آن به تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 625 مجهز شده و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه دوم آن از تراشه اسنپدراگون 430 قدرت می گیرد. فضای ذخیره سازی نسخه دوم، با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود. در هر دو نسخه برای بالا بردن مقدار حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی در نظر گرفته شده است. هر دو نسخه از موبایل شیائومی ردمی 4 به یک باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که ساعت های طولانی این دستگاه را برای کار، آماده نگه خواهد داشت.

از دیگر مشخصات شیائومی ردمی 4 می توان به دوربین های آن اشاره کرد. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی بوده و در جلو نیز برای دوستداران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دوربین ها در هر دو نسخه از این گوشی یکسان است. این دستگاه دو سیمکارته از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G پشتیبانی می کند. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده داشته و رابط کاربری MIUI 8 بر بالای این سیستم عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 4 :

یکی از جالب ترین نکات در مورد گوشی جدید شیائومی، قیمت گذاری آن است. قیمت شیائومی ردمی 4 در هر دو نسخه بسیار قابل تامل است. این دستگاه با وجود طراحی زیبا، به روزرسانی های انجام شده و مشخصات قدرتمند، همچنان از برچسب قیمتی ارزانی برخوردار است. شیائومی ردمی 4 مجهز به اسنپدراگون 430 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، 699 یوان، یعنی تنها 105 دلار قیمت گذاری شده و نسخه پریمیوم آن با اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 899 یوان چین (133 دلار) قابل خریداری است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 4 :

گوشی شیائومی ردمی 4

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر