;
coinex

فراخوان 2.8 میلیون ماشین لباسشویی سامسونگ ؛ غول فناوری کره در تکاپو برای کسب اعتبار از دست رفته!

فراخوان 2.8 میلیون ماشین لباسشویی سامسونگ ؛ غول فناوری کره در تکاپو برای کسب اعتبار از دست رفته!

سامسونگ این روزها حال و هوای چندان خوشی ندارد. اعتبار این کمپانی می رود که لکه دار شود. پس از شکست مفتضحانه غول فناوری کره در عرضه ناموفق سامسونگ گلکسی نوت 7، اکنون خبر دیگری از این کمپانی، طرفداران سامسونگ را بیش از پیش نگران کرده است.

سامسونگ مجددا مجبور به فراخوانی محصول خود شد؛ اما این بار نه به خاطر گوشی ناکارآمد خود بلکه این دفعه صحبت از محصولات لوازم خانگی این شرکت است. فراخوانی 2.8 میلیون دستگاه از ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند شوک بزرگ دیگری برای این کمپانی باشد.

در شهریور ماه گذشته برخی از کاربران گزارش کردند که ماشین لباسشویی سامسونگ آنها ترکیده است. کمپانی سامسونگ به این مشتریان اطمینان داد که موضوع را پیگیری کرده و در دوره های مختلف پیشنهادهایی به آنان داد. معلوم می شود که بعد از این همه اطمینان دادن، هنوز چیزی حل نشده و مشکل بر سر جای خود باقی است!

همراه با پیگیری های کمیسیون امنیت لوازم خانگی ایالات متحده (CPSC)، سامسونگ رسما فراخوانی 2.8 میلیون دستگاه از ماشین های لباسشویی خود را برای بارگذاری سطحی بالاتر، اعلام کرد. CPSC می گوید: “بالای این ماشین لباسشویی در طول استفاده از آن می تواند به شکل غیرمنتظره ای از شاسی جدا شود. این کار ریسک بزرگی را در پی داشته و می تواند جراحات زیادی را وارد کند.” خوشبختانه این، انفجار ماشین لباسشویی نخواهد بود؛ اما مسلما چیزی هم از آن، کم ندارد.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، به نظر می رسد که سامسونگ، 733 گزارش از لرزش شدید این ماشین لباسشویی در هنگام کار و یا جدا شدن قسمت بالایی آن از شاسی را دریافت کرده است. حداقل 9 آسیب دیدگی نیز گزارش شده که در این مابین یک فک شکسته و یک کتف آسیب دیده نیز به چشم می خورد.

بدون شک این مورد هیچ ربطی به انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ ندارد؛ اما برای این کمپانی در این چند وقت اخیر، اتفاقات عجیبی می افتد. آیا باید این را یک تصادف بزرگ نامید یا یک شانس بسیار بد برای سامسونگ قلمداد کرد؟ موضوع هر چه که هست، امسال را نباید سال سامسونگ به حساب آورد. شاید سال 2017 بتواند برای این کمپانی خوش یمن تر از این حرف ها باشد. در این بین شما هم اگر یکی از دارندگان ماشین لباسشویی های سامسونگ هستید، بد نیست که به وب سایت این کمپانی سری زده و گزینه های پیش روی خود را بررسی کنید. یا آن را تعمیر کنید و یا با دستگاه دیگری تعویض نمایید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر