;
coinex

مشخصات ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس فاش شد

مشخصات ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس در فضای مجازی ظاهر شد.

مشخصات ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس در فضای مجازی ظاهر شد. کمپانی ویوو قصد دارد تا در 16 نوامبر (26 آبان ماه) دو گوشی ویوو ایکس 9 (Vivo X9) و ویوو ایکس 9 پلاس (Vivo X9 Plus) را معرفی کند.

 خبرهای مربوط به دستگاه های آینده ویوو تایید می کند که محصولات آینده این کمپانی چینی مجهز به دوربین دوگانه سلفی، درست شبیه به آنچه در ال جی وی 10 قرار داشت، خودنمایی خواهند کرد. دیروز نیز در تکرا نمونه اولیه ای از عکس های گرفته شده با دوربین دوگانه سلفی ویوو ایکس 9 را برایتان به تصویر کشیدیم؛ اما این بار مشخصات ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس در فضای آنلاین به طور کامل منتشر شد.

مشخصات ویوو ایکس 9 :

گوشی Vivo X9 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود. برای فضای ذخیره سازی آن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ذکر شده؛ اما مدل تراشه اسنپدراگون آن هنوز نامشخص است.

دوربین دوگانه سلفی ویوو ایکس 9 شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با نور ملایم بوده و در پنل پشتی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. موبایل ویوو X9 انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و یک اسکنر اثر انگشت و همچنین یک تراشه صوتی اختصاصی AK4376 HiFi دارد. لیست باندهای پشتیبانی شده از طرف این گوشی عبارتند از: B1, B2, B3, B4, B5, B8, B38, B39, B40  و B41

مشخصات ویوو ایکس 9

مشخصات ویوو ایکس 9 پلاس :

ویوو ایکس 9 پلاس به یک نمایشگر فول اچ دی 5.88 اینچی مجهز شده  و نمایشگر آن نسبت به صفحه نمایش مدل X9 تفاوت چندانی ندارد؛ اما به 6 گیگابایت رم مجهز شده و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن می تواند زمان مناسبی از کارکرد را در اختیار این دستگاه قرار دهد. مقدار حافظه داخلی برای آن، همان 64 گیگابایت موجود در مدل ایکس 9 است و اسنپدراگون 653 کوالکام مغز متفکر آن را تشکیل می دهد.

بخش دوربین ها در گوشی Vivo X9 Plus نیز همان پیکره بندی مدل X9 را داشته و از دو تراشه صوتی HiFi در آن استفاده شده است. باندهای پشتیبانی شده توسط این گوشی هیچ فرقی با ایکس 9 ندارند.

انتظار می رود که هر دو گوشی با پوشش گوریلا گلس 5 محافظت شده و حاشیه قاب نازکی داشته باشند. تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این دو گوشی هوشمند، آنتن U شکل جدید آنها را تایید می کنند. درباره قیمت گذاری آنها نیز شایعاتی شنیده می شود.

گفته شده است که برچسب قیمت ویوو ایکس 9 چیزی در حدود 368 دلار خواهد بود. چهارشنبه هفته آینده، 26 آبان ماه، تمامی شایعات پیرامون این دو تلفن همراه به خبرهایی موثق و رسمی تبدیل خواهند شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر