;
coinex

آپدیت جدید اینستاگرام؛ ویژگی های جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه شد

آپدیت جدید اینستاگرام با ویژگی های جذابی همراه شده است. چند قابلیت جدید به استوری اینستاگرام اضافه شد.

آپدیت جدید اینستاگرام با ویژگی های جذابی همراه شده است. چند قابلیت جدید به استوری اینستاگرام اضافه شد. در ادامه با تکرا همراه باشید

کاربران اینستاگرام از امکانات جدیدی که این شبکه اجتماعی در آپدیت جدید خود ارائه کرده هیجان زده خواهند شد. آپدیت جدید روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید ارائه شده است. پس از موفقیت استوری اینستاگرام، اعلام شد که قابلیت های بیشتری به story اضافه خواهد شد.

آپدیت جدید اینستاگرام

قابلیت های بومرنگ و mention کردن، دو قابلیتی هستند که استوری اینستاگرام را بسیار جذابتر خواهند کرد. تنها با کشیدن صفحه به سمت راست و فعال کردن دوربین استوری، قابلیت بومرنگ قابل استفاده خواهد بود. در این صفحه، زیر گزینه ضبط کردن، دکمه ای اضافه شده است که امکان انتخاب حالت بومرنگ را فراهم می کند. بعد از انتخاب حالت بومرنگ و شروع به ضبط، دوربین شروع به عکس گرفتن می‌کند و با چیدن عکسها کنار هم یک ویدئوی کوتاه می‌سازد، تقریبا مثل یک GIF؛ اما با کیفیتی بهتر از آن این کار را انجام می دهد.

قابلیت منشن کردن نیز به استوری اینستاگرام اضافه شده است. نحوه استفاده دقیقا مانند منشن کردن در کپشن و کامنت است.

همچنین زمانی که شما در استوری فرد دیگری mention شوید، پیغامی به صورت دایرکت برای شما ارسال شده و مطلع خواهید شد. در صورتیکه فردی شما را منشن کند که شما او را دنبال نکرده باشید، پیغام در قسمت درخواستها ظاهر خواهد شد.

در این آپدیت یک قابلیت دیگر نیز اضافه شده است. در زیر story گزینه “بیشتر ببینید” اضافه شده که با فشردن این دکمه می‌توانید استوری های بیشتری ببینید. طبق اعلام اینستاگرام این قابلیت به صورت آزمایشی ارائه شده و در آینده به صورت دائمی خواهد بود.

طبق اعلام اینستاگرام، آپدیت جدید این برنامه در اپ استور، گوگل استور و ویندوز استور (برای ویندوز 10) ارائه شده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر