;
coinex

فروش هواوی P9 رکورد زد؛ 9 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شد!

فروش هواوی P9 رکورد زد

گوشی هوشمند هواوی یکی از پرچمداران سال 2016 میلادی شرکت چینی هواوی است. طبق اعلام این شرکت، فروش هواوی P9 توانست با فروش بیش از 9 میلیون دستگاه تا به امروز، رکورد جدیدی را به ثبت برساند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت هواوی توانست 9 میلیون دستگاه از موبایل هوشمند هواوی P9 را در سراس جهان به فروش برساند. گوشی هوشمند P9 توانسته است رکوردی جدید برای هواوی ثبت کند.

شرکت هواوی در سال 2016 توانست اولین موبایل هوشمند خود با دوربین دوگانه را تولید و روانه بازار کند. این تلفن هوشمند، هواوی پی 9 نام گرفت که توانست بسیاری از دوست داران گوشی‌های قدرتمند، زیبا و خوش قیمت را به خود جذب کند. حالا کمپانی هواوی اعلام کرده است که این اسمارت فون پرچمدار توانسته است با فروش بیش از 9 میلیون دستگاه رکورد ثبت کند. هواوی پی 9 در ماه سپتامبر سال میلادی جاری توانست 6 میلیون دستگاه بفروشد و در عرض دو ماه گذشته فروشی بالغ بر 3 میلیون دستگاه را تجربه کرده است.

موبایل هواوی P9 دارای نمایشگری 5.2 اینچی به همراه پردازنده قدرتمند کرین 955، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این اسمارت فون با دوربینی 12 مگاپیکسلی که با همکاری شرکت بزرگ و معتبر لایکا ساخته شده قادر است تصاویری شفاف و زیبا را ثبت کند. باتری هواوی پی 9 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر است. شایان ذکر است گوشی Huawei P9 دو عضو دیگر را در خانواده خود با نام هواوی پی 9 پلاس و پی 9 لایت دارد که دارای مشخصات سخت افزاری متفاوتی هستند.

شرکت هواوی توانست 9 میلیون دستگاه از موبایل هوشمند هواوی P9 را در سراس جهان به فروش برساند. گوشی هوشمند P9 توانسته است رکوردی جدید برای هواوی ثبت کند.

شرکت چینی هواوی همانطور که چندی پیش اعلام کرد قصد دارد به بزرگترین برند سازنده موبایل هوشمند در جهان تبدیل شود به همین جهت این شرکت قصد دارد در چند سال آینده با تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب و رقابتی این هدف بزرگ را از رویا به واقعیت تبدیل کند. حالا باید دید تا هواوی که هم اکنون سومین تولید کننده موبایل هوشمند است برای رقابت با بزرگان صنعت موبایل مثل سامسونگ و اپل چه رویکردی خواهد داشت.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر