;
coinex

مینگ-چی کو در تحلیل خود می‌گوید؛ میزان فروش سالانه‌ آیفون کاهش پیدا می‌کند!

کاهش فروش آیفون

مینگ-چی کو در تحلیل خود می‌گوید که احتمالا میزان فروش آیفون 7 پس از مدتی افت کرده و میزان فروش سالانه‌ آیفون کاهش پیدا می‌کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

طبق آنچه تحلیلگر مشهور KGI، مینگ-چی کو، در گزارش خود در رابطه با این شرکت منتشر کرده است، فصل آخر امسال برای شرکت اپل آن چنان پر سود نبوده است. این در حالی است که این شرکت در ماه سپتامبر گوشی‌های جدید خود آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به بازار ارائه کرد. در این گزارش آمده است که تنها در دو ماه اول انتشار گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس درخواست بازار برای این دو مدل از گوشی‌های جدید اپل بالا بوده است.

از دلایلی که به نظر او باعث شده اند که فروش گوشی های آیفون کاهش پیدا کند و لازم است که این کمپانی در مورد آن ها تغییر رویه بدهد می توان به کمرنگ بودن نوآوری های چشم گیر در مدل 4.7 اینچی آیفون 7 و هم چنین کمبود آیفون 7 پلاس در بازار اشاره کرد. البته نمی‌شود میزان فروش محصولات را فقط به همین‌ها ربط دهیم؛ چرا که عوامل دیگری نیز در تعداد فروش محصولات یک شرکت تأثیر گذار هستند.

مینگ-چی کو پیش از این نیز به خاطر میزان کمتر از انتظار فروش آیفون و بازار پر رقیب این گوشی در چین بارها در گزارشات خود به این نکته اشاره کرده بود که انتظار دارد فروش آیفون در فصل آخر امسال کاهش پیدا کند. کاهش فروش آیفون در این کشور باعث شده است که به سهم مطلوب خود در بازار فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور دست نیابد.

سازندگان گوشی‌های هوشمند دیگری که در کشور چین تولید می‌شوند، توانسته‌اند در فروش محصولات خود از این غول بزرگ تکنولوژی سبقت بگیرند. این گوشی‌ها قیمت‌های بسیار ارزان‌تری به نسب آیفون دارند و فروش این محصولات با خدمات و شرایط ویژه مانند فستیوال‌های خرید انجام می‌پذیرد. همین باعث شده که این گوشی‌ها در میان خریداران محبوبیت پیدا کنند و رقابت را برای مدل‌های خارجی گوشی‌های هوشمند در این فصل آخر سال که همه در حال خرید هدیه‌ کریسمس و سال نو هستند سخت کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر