coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسنپدراگون 835 معرفی شد؛ کوالکام با همکاری سامسونگ مجددا هنرنمایی کرد

اسنپدراگون 835 معرفی شد

کوالکوم با همکاری سامسونگ، اسنپدراگون 835 را معرفی کرد، تراشه ای با فناوری ساخت 10 نانومتری، کوچک ‌تر و قدرتمند تر از گذشته!

همان ‌طور که احتمالا می‌دانید همه تولیدکنندگان رده‌بالای تلفن‌های اندروید، تنها به یک برند برای پردازنده تلفن‌های پرچم‌دار خود اعتماد می‌کنند و آن برندی نیست به جز کوالکام! همان سازنده خانواده اسنپدراگون معروف که Soc (سیستم بر روی چیپ) های آن را هر روز بر روی گوشی های مختلف می بینیم. این شرکت به ‌تازگی پرچم‌دار جدید خود یعنی اسنپدراگون 835 را عرضه کرده است.

درست همانند اسنپدراگون 820، این مدل جدید نیز با مشارکت سامسونگ ساخته ‌شده است. سامسونگ که گام ‌های بلندی در زمینه توسعه SoC داشته است، توانسته است این پردازنده جدید را در یک فرآیند 10 نانومتری FinFET بسازد. اگر بخواهیم به‌طور خلاصه توضیح دهیم باید بگوییم که این ها، تراشه های کوچک ‌تری هستند که با قدرت بیشتری تولید شده‌اند.

همان‌ طور که در گزارش ها آمده است، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در مقایسه با اسنپدراگون 820، 30 درصد کوچک ‌تر است. همچنین 27 درصد عملکرد بهتر و 40 درصد در مصرف انرژی نسبت به اسنپدراگون 820 بهینه تر شده است. به‌ این ‌ترتیب فضای بیشتری در تلفن‌های هوشمند برای اجزای دیگری مانند باتری، فراهم می‌شود.

این پردازنده جدید از نسل بعدی شارژ سریع کوالکوم یعنی شارژ سریع 4.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. نسل جدید سیستم شارژ سریع کوالکوم، 20 درصد سریع ‌تر از نسل قبلی آن، یعنی نسل 3.0 است. برای مثال، تلفن‌های اچ تی سی 10، ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 بعد از گذشت 80 الی 100 دقیقه، 100 درصد شارژ می‌شوند و دیگر نیاز نیست وقتتان را برای شارژ کردن هدر بدهید.

لازم به ذکر است که نسل جدید شارژ سریع 4.0 با USB نوع C نیز سازگار است، بنابراین دیگر نیاز نیست همانند گذشته رنج ببرید.

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر