;
coinex

گوشی شیائومی می میکس در بدنه‌ای سفید رنگ خودنمایی کرد

گوشی شیائومی می میکس در اواخر ماه گذشته بود که به طور رسمی معرفی شد. این فبلت دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 2040 پیکسل است و تا کنون تنها در رنگ بندی مشکی در دسترس بود؛ اما ممکن است که داستان به شکل دیگری ادامه پیدا کند.

به تازگی عکس هایی در فضای آنلاین منتشر شده که یک گوشی شیائومی می میکس را در بدنه‌ای به رنگ سفید به نمایش گذاشته است.

شیائومی می میکس

جدای از رنگ‌بندی بدنه آن، تفاوت دیگری بین نسخه مشکی رنگ و سفید رنگ آن وجود ندارد. فقط بیایید جهت یادآوری مشخصات شیائومی می میکس را با هم مرور کنیم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده که به یک پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز شده است.

گوشی Xiaomi Mi Mix از جهت فضای ذخیره سازی در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه ای از آن دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دیگر آن با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

از دیگر مشخصات شیائومی می میکس می‌توان به دوربین های نسبتا قدرتمند آن اشاره کرد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، مدیریت نرم افزاری را در آن بر عهده داشت و انرژی مورد نیاز روزانه ان از یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر