;
coinex

مشکل بزرگی در قسمت دوربین برخی از گوشی های گوگل پیکسل پدید آمده است!

مشکل بزرگی در قسمت دوربین برخی از گوشی های گوگل پیکسل پدید آمده است!

مشکل بزرگی در قسمت دوربین برخی از گوشی های گوگل پیکسل دیده شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

آخرین گوشی های هوشمند ساخت شرکت گوگل یعنی گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL خیلی هم بدون اشکال نیستند. ما فکر می کردیم که بعد از اینکه برخی از کاربران این گوشی ها گزارش هایی از مشکلات موجود در این گوشی ها را منتشر کردند، شرکت گوگل تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مانع از هرگونه نظر و دیدگاه منفی دیگر در مورد گوشی های خود شود.

اما متاسفانه، به نظر می رسد که یک مشکل جدید برخی از گوشی های پیکسل را تحت تاثیر قرار داده است. یک موضوع در اواخر ماه اکتبر توسط یکی از کاربران گوشی پیکسل XL در مورد مشکل بزرگ دوربین این گوشی، مطرح شد. مطلبی که این کاربر در تفسیر مشکل خود منتشر کرده است را در این جا می خوانیم :

” دوربین گوشی پیکسل XL من دارای مشکلات بزرگی است. بر روی دوربین گوشی من خطوط عمودی صورتی و بنفشی نمایان می شود که البته این مشکل همیشگی نیست و تنها در برخی از مواقع بوجود می آید. همچنین با بلوک هایی که در تصویر جا به جا می شود، پایان می یابد.

1-2اگرچه در تماسی که این مخاطب با بخش پشتیبانی شرکت گوگل داشته است به او گفته شده که با پاک کردن حافظه کش و داده ها و همچنین حذف اپلیکیشن دوربین و نصب مجدد آن مشکل به طور کامل برطرف می شود؛ اما این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

از روزی که این مشکل برای اولین بار گزارش شده است، تاکنون بسیاری از دارندگان گوشی های پیکسل شرکت گوگل گزارش داده اند که گوشی های آن ها هم با مشکلی مشابه دست و پنجه نرم می کند. متاسفانه گوگل هم، پاسخ به نگرانی مشتریان را متوقف کرده است، حتی اگر برخی از این کاربران در ادامه مشکلات مربوط به دوربین گوشی خود را پست کند و اعلام کند که به درستی کار نمی کند.

خوشبختانه با بررسی های صورت گرفته از جانب برخی از کارشناسان مشخص شده است که این مشکل تنها برای گوشی های پیکسل و پیکسل XL که به صورت بین المللی عرضه شده اند، به وجود آمده است.

خبر بدتر در مورد این موضوع این است که حتی اپلیکیشن های دوربین دیگر به جز اپلیکیشن دوربین خود گوشی هم این مشکل را برطرف نمی کند. همچنین ظاهرا حتی کسانی که موفق شدند یک گوشی جایگزین را دریافت کنند هم با این مشکل باز هم رو به رو شده اند.

شرکت گوگل تاکنون به صورت رسمی در مورد این موضوع پاسخی نداده است و آنگونه که از شواهد و قرائن بر می آید این مشکل از جانب دوربین این گوشی ها است. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا شرکت گوگل می تواند راهی برای رفع این مشکل پیدا کند و یا اینکه این مشکل بر روی فروش این گوشی ها تاثیر خواهد گذاشت و به یک مشکل اساسی برای این شرکت بدل خواهد شد.

نظر شما در مورد مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل XL چیست؟ آیا وجود مشکل این چنینی نظر شما را در مورد خرید این گوشی ها تغییر می دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر