;
coinex

چگونه بفهمیم که آیفون 6s ما شامل طرح تعویض رایگان باتری توسط اپل می شود؟

طرح تعویض رایگان باتری توسط اپل

چگونه بفهمیم که آیفون 6s  ما شامل طرح تعویض رایگان باتری توسط اپل می شود؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با تکرا همراه باشید.

تقریبا ده روز پیش، شرکت اپل اعلام کرد که قصد دارد به صورت رایگان باتری بعضی از دستگاه های آیفون 6s کاربران را تعویض کند. به گفته این شرکت، این طرح شامل گوشی هایی که در بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر سال 2015 خریداری شده اند می شود.

شرکت اپل در طی اعلامیه ای که در وب‌سایت پشتیبانی خود قرار داده بود از دارندگان این مدل آیفون خواست تا با مراجعه به یکی از تعمیرگاه های مورد تایید این شرکت یا یکی از فروشگاه های اپل، گوشی خود را مورد بررسی قرار دهند تا در صورتی که شامل این طرح می شوند بتوانند با هزینه این شرکت، باتری آیفون خود را تعویض کنند.

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که به صورت دیگری نیز می توان از این موضوع مطلع شد. در طی گزارش دیگری به کاربران اعلام شد که شماره سریال های خاصی از آیفون های 6s شامل این طرح می شوند. کاربران می توانند به راحتی در قسمت تنظیمات گوشی خود این شماره سریال را مشاهده کنند. احتمال می رود سری مشخصی از این گوشی ها با نقصی در عملکرد باتری مواجه شده باشد. اگر شما هم از دارندگان این گوشی هستید می توانید در آدرس زیر شماره سریال گوشی خود را بیابید:

Settings > General > About

اگر گوشی آیفون 6s شما نیز در بازه زمانی ذکر شده تولید شده است، لازم است قبل از هر اقدام دیگری از اطلاعات خود در icloud و یا itunes بکاپ تهیه کنید و قابلیت find my iphone را غیر فعال نمایید، سپس هر آنچه بر روی گوشی دارید شامل اطلاعات و تنظیمات را پاک کنید. برای اینکار می توانید به آدرس Settings > General > Reset > Erase all Content and Settings بروید. در صورتی که تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید می توانید گوشی خود را به یک تعمیرگاه مورد تایید اپل و یا فروشگاه های رسمی این شرکت تحویل دهید.

شرکت اپل اعلام کرده است که هزینه های تعویض باتری آیفون 6 اس بر عهده این شرکت خواهد بود؛ اما با این حال اگر گوشی شما دچار مشکل دیگری باشد که قبل از تعویض باتری باید به آن پرداخته شود، هزینه تعمیر آن بر عهده دارنده گوشی خواهد بود. به عنوان مثال در صورتی که صفحه نمایش گوشی شکسته باشد به ناچار باید ابتدا صفحه نمایش تعویض شود تا بتوان باتری را از جای خود خارج کرد. در صورت رخ داد این گونه اتفاقات هزینه های اضافی بر عهده خود کاربر قرار خواهد گرفت.

اگر شما پیش از این اقدام به تعویض باتری کرده اید می توانید هزینه این کار را از شرکت اپل دریافت کنید. طرح تعویض رایگان باتری گوشی های آیفون 6s تا سومین سالگرد تولید این گوشی ادامه خواهد داشت. این بدان معناست که شما تا تاریخ 25 سپتامبر 2018 (3 مهرماه 1397) فرصت خواهید داشت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر