;
coinex

ویرجین گالاکتیک پرواز آزمایشی کپتیو کری دیگری انجام خواهد داد

ویرجین گالاکتیک پرواز آزمایشی کپتیو کری دیگری انجام خواهد داد

پس از لغو برنامه تست سفینه فضایی یونیتی در اوایل ماه نوامبر، شرکت خصوصی فضایی ویرجین گالاکتیک اعلام کرد، یک پرواز آزمایشی “کپتیو کری” دیگر را در 30 نوامبر به پایان رسانده است. پرواز کپتیو کری، پروازی است که در آن، فضاپیما به وسیله‌ نقلیه ی حامل آن (هواپیما) متصل شده و با آن، مورد آزمایش قرار می گیرد.

شرکت پیش از تست روز 30 دسامبر، در توییتر رسمی خود نوشته بود:

به عنوان بخشی از تست زمین و پرواز خودمان، چند تغییر جزئی را در وسیله نقلیه اعمال کرده ایم. این تغییرات را در پرواز کپتیو کری امروز مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

ویرجین گالاکتیک هنوز تاریخ انجام پرواز آزمایشی بعدی و همچنین اینکه این پرواز آزمایشی هم شامل تست گلایدر کردن می شود، اعلام نکرده است.

به نظر می رسد، شرکت مشکلاتی در پرواز اول کپتیو کری و همچنین تست زمینی آن مشاهده کرده، به این ترتیب تصمیم به اعمال تغییراتی در سفینه فضایی گرفته و تست کپتیو کری دیگری را در دستور کار قرار داده است.

شرکت با تمرکز بر سیستم‌ های امنیتی به‌ سختی در تلاش است تا شهرت خود را که پس از سقوط سفینه فضایی توریستی وی ‌اس‌ اس اینتر پرایس در سال ۲۰۱۴ خدشه ‌دار شده بود، بازگرداند. ویرجین گالاکتیک اعلام کرده تا اوایل سال ۲۰۱۸ امکان فرستادن شهروندان به فضا را فراهم خواهد نمود.

.

منبع: behindtheblack

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر