;
coinex

مشکل باتری گوشی های آیفون 6s بیشتر از آن چیزی است که اپل فکرش را می‌کرد

مشکل باتری گوشی های آیفون 6s

ظاهرا مشکل باتری گوشی های آیفون 6s بیشتر از آن چیزی است که شرکت اپل فکرش را می کرده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدتی است که اخبار مربوط به تعویض رایگان باتری های مشکل دار گوشی های آیفون 6s توسط شرکت اپل در بین کاربران دست به دست می چرخد و حتی هشتگی با نام Batterygate# برای این موضوع ساخته شده و کاربران در شبکه های اجتماعی، اخبار مربوط به این اتفاق را با این هشتگ به اشتراگ می گذارند.

در واقع قضیه از این قرار است که ظاهرا گوشی های آیفون 6s تولید شده در بازه زمانی ماه سپتامبر تا اکتبر سال 2015 دارای مشکل باتری هستند و شرکت اپل اعلام کرده که به رایگان باتری این گوشی ها را تعویض خواهد کرد.

آن دسته از گوشی هایی که با این مشکل رو به رو هستند، هنگامی که باتری گوشی آنها به 30 درصد می رسد، به ناگاه و در یک چشم بر هم زدن شارژ باتری به کلی تخلیه شده و به 0 درصد می رسد و در نتیجه گوشی مورد نظر خاموش می شود. جالب اینجاست که با وصل کردن گوشی به شارژر، ظرفیت باتری به یکباره به 30 درصد می رسد.

هفته گذشته، شرکت اپل در رابطه با علت این مشکل رسما اعلام کرد که یک سری مشکلات در مرحله تولید باعث شده است تا مقدار زیادی هوا وارد اجزای این باتری ها شود که باعث شده تا این باتری ها در مرحله تولید دچار آسیب شوند.

حالا اپل به مشتریان خود در کشور چین گفته است که مشکل باتری گوشی های آیفون 6s بیشتر از آن چیزی بوده که این شرکت فکرش را می کرده است. این غول تکنولوژی گفته است که تعداد اندکی از مدل های آیفون 6s که “خارج از بازه تحت تاثیر قرار گرفته بودند” نیز به مشکلات مشابه ای دچار شده اند که باعث خاموش شدن گوشی می شود.

در حالی که خاموش شدن گوشی تحت شرایطی خاص که بر روی گوشی فشار زیادی وارد می شود، امری طبیعی بوده (زمانی که گوشی خیلی داغ شده و یا خیلی سرد می شود و …) و این اتفاق برای محافظت از قطعات داخلی گوشی انجام می شود، شرکت اپل در حال برنامه ریزی است تا با انتشار یک به روزرسانی جدید توضیحات بیشتری در مورد مشکل باتری گوشی های آیفون 6s اعلام کند. به روزرسانی بعدی به احتمال زیاد برای رفع این مشکل منتشر خواهد شد.

اگر گوشی آیفون 6s شما هم با مشکلات اینچنینی دست و پنجه نرم می کند، به شما توصیه می کنیم که گوشی خود را به یکی از فروشگاه های شرکت اپل برده و یا به یکی از تعمیراتی های مجاز شرکت اپل مراجعه کنید. به نظر می رسد که چک کردن شماره سریال هم برای فهمیدن اینکه آیا گوشی شما دچار چنین مشکلاتی است یا خیر، دیگر جواب نمی دهد.

زیرا همانگونه که پیشتر نیز گفتیم، اپل اعلام کرده که تعداد مدل های دیگری که خارج از بازه مورد نظر بوده اند هم دچار مشکلات مشابه ای شده اند. اگر گوشی آیفون 6 اس شما هم به یکباره از شارژ 30 درصد به 0 می رسد و وقتی آن را به شارژ می زنید دوباره به سطح 30 درصد می رسد، باید سریعا گوشی خود را به شرکت اپل تحویل دهید.

البته همانگونه که شما نیز مطلع هستید به دلیل اینکه شرکت اپل هیچ گونه نمایندگی رسمی در کشور ایران ندارد، هیچگونه کاری از دست کاربران ایرانی ساخته نیست، مگر اینکه گوشی خود را به یکی از مراکز غیر رسمی جهت تعویض باتری تحویل دهند که از این رو امیدواریم هیچکدام از گوشی های هموطنانمان دچار این مشکلات نباشند.

اگر شما نیز با مشکل باتری گوشی های آیفون 6s شرکت اپل رو به رو شده اید، تجربیات خود را در این باره با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر