;
coinex

مترجم اسکایپ اکنون بر روی تماس با گوشی های موبایل و خطوط ثابت تلفن کار می کند

مترجم اسکایپ

مترجم اسکایپ اکنون بر روی تماس با گوشی های موبایل و خطوط ثابت تلفن کار می کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است تا آن را برای کاربران برنامه موسوم به Windows Insider منتشر کند. این ویژگی به این کاربران اجازه می دهد تا از مترجم برنامه اسکایپ بر روی تماس هایی که به گوشی های موبایل و خطوط ثابت تلفن انجام می شود، استفاده کنند.

برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تا در دریافت زودهنگام نسخه های مختلف ویندوز ثبت نام کرده و از این طریق زودتر از سایر کاربران دیگر به آنها دسترسی داشته باشند. هر کسی اعم از کسانی که به تست کردن نسخه های بتا یا آزمایشی علاقه دارند می توانند در این برنامه ثبت نام کند.

برای اینکه از خدمات این برنامه بهره ببرید، در ابتدا باید از نصب آخرین نسخه برنامه پیش نمایش اسکایپ مطمئن شوید و همچنین حتما دارای اعتبار اسکایپی و یا اشتراک این برنامه باشید. برای استفاده از ویژگی جدید ترجمه اسکایپ شما باید حتما بر روی شماره گیری کلیک کرده و شماره ها را وارد کرده و سپس بر روی دکمه تماس ضربه بزنید.

شرکت مایکروسافت، زبان های زیادی را برای این برنامه در نظر گرفته است و شما این امکان را خواهید داشت تا قبل از برقراری تماس با هر کسی، زبان خاص مورد نظر خود را انتخاب کنید. به محض اینکه شخص دیگری به تماس شما پاسخ دهد، پیامی برای او پخش خواهد شد که به او گفته می شود این تماس ضبط خواهد شد و توسط مترجم اسکایپ ترجمه خواهد شد.

مترجم اسکایپ

علاوه بر این، کاربران پیش نمایش اسکایپ می توانند با شماره های تلفن همراه و تلفن های ثابت که در لیست مخاطبین آنها وجود دارند تماس بگیرند. به راحتی می توان با انتخاب مخاطب مورد نظر و ضربه زدن بر روی آیکون مترجم اسکایپ (Skype Translator) از گزینه های ترجمه استفاده کنند.

برای شروع، مترجم اسکایپ تنها از 9 زبان پشتیبانی می کند که البته تعداد کمی هم نیست و به طور حتم در آینده تعداد آن بیشتر هم خواهد شد. 9 زبانی که مترجم اسکایپ از آن پشتیبانی می کند به این شرح است : انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیایی، پرتغالی (برزیلی)، عربی و روسی.

شرکت مایکروسافت همچنین گفته است که استفاده از یک هدست هنگام تماس با اسکایپ، به طور قابل ملاحظه ای تجربه استفاده از مترجم اسکایپ در حین تماس را بهبود خواهد بخشید و از این رو به کاربران توصیه کرده است که تا حد ممکن هنگام برقراری تماس از هدست استفاده کنند. علاوه بر این باید بگوییم که این ویژگی به این شکل کار می کند که کاربر هرچه بیشتر از این مترجم استفاده کند، ترجمه بهتری را به مرور زمان دریافت خواهد کرد و دلیل این امر هم این است که این سیستم از یادگیری ماشینی بهره می برد.

در کنار مترجم جدید اسکایپ، آخرین نسخه پیش نمایش اسکایپ، تعداد زیادی از ویژگی های جدید را هم دریافت کرده است. یکی از این ویژگی های جدید به این شکل است که شما می توانید با به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس اسکایپ خود، آنها را به دوستان و خانواده خود معرفی کنید.

یکی از ویژگی های دیگر این برنامه این است که شما می توانید با ضبط یک پیام ویدئویی آنها را حتی زمانی که دوستان و یا خانواده شما آنلاین نیستند، با آنها به اشتراک بگذارید. و یکی دیگر از ویژگی های این برنامه گزینه هایی است که برای مدیریت تماس ها در اختیار تان قرار خواهد داد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر