;
coinex

گوشی های میان رده ال جی در نمایشگاه CES 2017 صف می‌کشند

گوشی های میان رده ال جی در نمایشگاه CES 2017 و کنفرانس MWC 2017 صف می‌کشند

گوشی های میان رده ال جی در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان می‌دهند. همانطور که به پایان سال 2016 نزدیک می شویم، زمان برگزاری نمایشگاه CES 2017 نیز به سرعت در حال نزدیکتر شدن است. این رویداد در اوایل ماه ژانویه برگزار خواهد شد و با نزدیک شدن به آن، شایعات پیرامون این رویداد بزرگ تکنولوژی جهان داغ و داغ تر می شود.

به تازگی یک شایعه باورنکردنی از حضور پرقدرت کمپانی ال جی در نمایشگاه CES سال آینده حکایت می کند. در واقع گفته شده است که این کمپانی کره ای قصد دارد تا با شش گوشی هوشمند در رویداد CES شرکت کند. هیچ کدام از این دستگاه ها، گوشی بالا رده ای نبوده و همه آنها در دسته بندی میان رده جای می گیرند، خوشبختانه مشخصاتی از این شش گوشی میان رده ال جی در فضای مجازی منتشر شده است.

یکی از این شش گوشی میان رده ال جی ، مدل 2017 گوشی ال جی K3 است که جانشین مدل اصلی کی 3 ال جی خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 4.5 اینچی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و یک باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.در گوشی ال جی K3 مدل 2017 به نظر می رسد که تنها ظرفیت باتری و وضوح دوربین جلو اندکی بهبود یافته باشد.

گوشی ال جی K4 مدل 2017 دستگاه دیگری از گوشی های میان رده ال جی است که در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد. این دستگاه به یک نمایشگر 4.7 اینچی، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد. این مدل نیز نسبیت به مدل اصلی ال جی K4 با بهبود در رزولوشن دوربین و ظرفیت بیشتر باتری همراه خواهد شد.

مشخصات گوشی ال جی K8 نیز این گونه عنوان شده است. یک نمایشگر لمسی 5 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی قطعات سخت افزاری آن را شامل می شود. در این مدل جدید نیز (در مقایسه با مدل K8 اصلی)، صفحه نمایش دست نخورده باقی مانده؛ اما رزولوشن دوربین عقب و باتری آن بهبود یافته است.

ال جی K10 مدل 2017 نیز یکی دیگر از گوشی های میان رده ال جی در نمایشگاه CES خواهد بود. گوشی هوشمندی که دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی با کیفیت 720p، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنز واید، یک اسکنر اثر انگشت، شیشه منحنی 2.5D در هر دو طرف گوشی است. بزرگترین تغییر این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، به نظر می رسد که در طراحی آن انجام شده باشد.

گوشی ال جی X caliber یک گوشی سرسخت با کد حفاظتی IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار و مطابق با استانداردهای نظامی خواهد بود. ال جی X caliber همچنین به یک باتری بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی نیز تجهیز می شود.

و در نهایت آخرین دستگاه از گوشی های میان رده ال جی، گوشی LG Stylus 3 است. طبق اطلاعات منتشر شده، این اسمارت فون دارای نمایشگر 5.7 اینچی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، یک قلم دیجیتالی، اسکنر اثر انگشت، دکمه های نصب شده در پشت گوشی و یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی بوده که چیزی در حدود 200 میلی‌آمپر ساعت بزرگتر از مدل قبلی خود، گوشی ال جی استایلوس 2 خواهد بود.

پس از آن انتظار می رود، در ماه فوریه که کنفرانس MWC 2017 برگزار خواهد شد، این کمپانی از گوشی ال جی X power 2 رونمایی کند. دستگاهی که نر اساس شایعات، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنز واید و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خودنمایی کند.

گوشی های میان رده ال جی در سری K در اواسط ماه ژانویه در دسترس خواهند بود. ال جی استایلوس 3 در اواسط فوریه خودنمایی خواهد کرد و ای جی X caliber در اواسط ماه مارس رخ نشان خواهد داد و در نهایت گوشی ال جی X power 2 در اواخر آوریل سال آینده دیده می شود.

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر