;
coinex

آیا تاریخ عرضه گلکسی اس 8 به تعویق خواهد افتاد؟ شایعات از این موضوع خبر می دهند

تاریخ عرضه گلکسی اس 8

آیا تاریخ عرضه گلکسی اس 8 به تعویق خواهد افتاد؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیشبینی تاریخ عرضه گلکسی اس 8 ، محصول بعدی سامسونگ به طور طبیعی سر تیتر اخبار حوزه تکنولوژی را از آن خود کرده است. در طی سال های گذشته برای این شرکت کره ای یک روال محسوب می شد که محصول جدید سری گلکسی اس خود را در کنفرانس MWC که هر ساله در ماه های فوریه یا مارس در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، معرفی کند.

کنفرانس MWC 2017 در 27 فوریه برگزار می شود و تا به حال پیش بینی شده که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در این رویداد رونمایی شود. اگرچه گزارشات اخیر حاکی از آن بودند که این شرکت می تواند تا آوریل سال 2017 برای اعلام این محصول صبر و در طی مراسم مخصوصی که در نیویورک برگزار می گردد، آن را معرفی کند.

بعد از افتضاحات پیش آمده با محصول قبلی این کمپانی، یعنی گلکسی نوت 7، طرفداران علاقه ای به عجله کردن سامسونگ برای عرضه سری گلکسی بعدی ندارند و ترجیح می دهند، تاریخ در این زمینه دوباره تکرار نشود. سامسونگ هم بالطبع فشاری را از این بابت روی خود احساس می کند که گلکسی اس 8 را بدون هیچ حادثه و اتفاقی عرضه کند. به همین دلیل می تواند تاریخ عرضه را عقب تر بیاندازد. این شرکت در حال انجام یک استراتژی جهانی است و مرکز فرماندهی شرکت سامسونگ در کشور کره تصمیم به دست نگه داشتن از عرضه این محصول در MWC کرده است.

همان طور که قبلا هم شنیده بودیم سامسونگ مشکلی که باعث انفجار گوشی های نوت 7 می شد را پیدا کرده و به دنبال کنترل کامل کم و کاستی های محصول جدیدش است. این شرکت امیدوار است که اعتماد مشتریان را دوباره به دست بیاورد به همین دلیل راجع به تمام جنبه های محصول جدیدش حساسیت به خصوصی دارد و همین امر باعث شده است تا شاید تاریخ عرضه گلکسی اس 8 به تعویق بیفتد.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج ماه مارس گذشته به دست مشتریان اولیه شان رسیدند و اگر سامسونگ قصد دارد شاهکار قابل اعتماد بعدی اش را در آوریل معرفی کند، منطقی خواهد بود که فرض کنیم کاربران تا ماه می سال 2017 به آن دسترسی نخواهند داشت.

این تقریبا مدت زمان زیادی برای صبر کردن است؛ ولی اگر حوادث نوت 7 چیزی به ما آموخته باشد، این است که سامسونگ طرفداران پر و پاقرص خودش را دارد که بعضی از آنها گوشی نوت 7 موردعلاقه شان را تا به امروز هم حفظ کرده اند.

علاوه بر این، با اینکه ما هم علاقه داریم که گلکسی S8 را زودتر ببینیم ولی ایمنی و قابل اعتماد بودن این دستگاه از هر چیزی مهم تر است. لطفا ما را راجع به نظرات خود درباره این دستگاه، در کامنت ها، مطلع کنید و همچنین شایعات مربوط به گلکسی اس 8 را نیز در روزهای آینده در تکرا دنبال کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر