;
coinex

لنوو زوک اج رسما معرفی شد؛ اسنپدراگون 821 قدرتنمایی می کند

لنوو زوک اج رسما معرفی شد؛ اسنپدراگون 821 قدرتنمایی می کند
کمپانی چینی لنوو ساعاتی پیش به طور رسمی گوشی لنوو زوک اج خود را به طور رسمی معرفی کرد. لنوو زوک اج (Lenovo ZUK Edge) امروز در یک کنفرانس آنلاین راه اندازی شد و مشخصات آن به طور کامل آشکار شد. یک پرچمدار دیگر با طراحی زیبا و البته بسیار هم قدرتمند!

طراحی لنوو زوک اج:

گوشی لنوو زوک اج

لنوو زوک اج طراحی خودش را دارد و به نظر نمی رسد که شباهتی با گوشی شیائومی می میکس داشته باشد (قبلا عنوان شده بود که این دستگاه تا حدودی به پرچمدار جدید شیائومی شبیه است). نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی با آن چیزی که در شیائومی می میکس دیده شد، شباهتی ندارد (شیائومی در این مورد قوی‌تر عمل کرده است) و البته وجود دکمه فیزیکی هوم در پرچمدار جدید لنوو، وجه تمایز این دو گوشی بالا رده است.

نسبت نمایشگر به بدنه در لنوو ZUK Edge حدود 86.4 درصد بوده که البته می تواند بسیار عالی باشد. این دستگاه با ابعاد 7.68 در 74.5 در 142.9 میلیمتر خودنمایی کرد.

در پنل جلویی این اسمارت فون یک کلید فیزیکی هوم قرار گرفته که اسکنر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند لنوو بوده که سنسور اثر انگشت در زیر پنل شیشه ای آن تعبیه شده است. همانطور که در خبرهای قبلی نیز عنوان شده بود، لنوو زوک اج تنها در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس بوده و ظاهر نسبتا مقاومی دارد.

گوشی لنوو زوک اج

این اسمارت فون در یک بدنه تمام فلزی قرار گرفته که یک شیشه 2.5D روی آن را پوشانده است. این گوشی به رغم انتخاب اسم آن که “ اج”  را در پسوند نام خود یدک می کشد، دارای یک نمایشگر تخت است و هیچ انحنایی در اطراف ان دیده نمی شود.

مشخصات لنوو زوک اج:

با نگاهی به گوشی Lenovo ZUK Edge می توان دید که یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) در پنل جلویی ان خودنمایی می کند. این موبایل به یک پردازنده اسنپدراگون 821 کوالکام با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز مجهز شده و از نظر فضای ذخیره سازی در دو نسخه عرضه خواهد شد.

مدلی از آن دارای 4 گیگابایت رم بوده و نسخه سطح بالاتر آن از 6 گیگابایت رم برخوردار شده است. هر دو نسخه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند که به احتمال زیاد قابل ارتقا خواهند بود.

گوشی لنوو زوک اج

مشخصات دوربین های آن نیز نسبتا قابل قبول است. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

لنوو زوک اج یک گوشی هوشمند دو سیمکارته بوده که از تمامی شبکه های ارتباطی پشتیبانی کرده و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه آن را تامین می کند.

گوشی لنوو زوک اج
گوشی لنوو زوک اج مدل L؛ یک نسخه سفارشی از لنوو زوک اج

در کنار این دستگاه، کمپانی لنوو از مدل لنوو ZUK Edge L با یک جعبه سفارشی رونمایی کرد. مدل L این دستگاه یک نسخه سفارشی از لنوو زوک اج بوده که با تم لی مین هو (Lee Min Ho) جلوه گری می کند. لی مین هو یکی از بازیگران محبوب کره جنوبی است.

قیمت لنوو زوک اج:

همانطور که گفته شد، لنوو ZUK Edge در دو نسخه معرفی شد. نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 330 دلار و مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با برچسب قیمتی 360 دلار عرضه می شود. نسخه سفارشی لنوو ZUK Edge L نیز به همان قیمت 360 دلار خریداری می شود. لنوو زوک اج در روز اول ژانویه (12 دی ماه) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گوشی لنوو زوک اج

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر