;
coinex

تصاویر اسکیس مربوط به گوشی نوکیا E1 و نوکیا D1 لو رفت

تصاویر اسکیس مربوط به گوشی نوکیا E1 و نوکیا D1 لو رفت
چند هفته ای است که شایعات مربوط به گوشی های نوکیا در صدر اخبار تکنولوژی قرار گرفته و اکنون باز هم خبرهایی درباره محصولات آینده این کمپانی به بیرون درز کرده است. امروز دو طرح اسکیس از گوشی نوکیا منتشر شد. طرح اولی، گوشی نوکیا دی 1 (Nokia E1) را نشان می دهد و طرح اسکیس دوم از ظاهر گوشی نوکیا E1 خبر می دهد.

خبرهای مربوط به گوشی نوکیا D1 و نوکیا D1C مدتی است که در فضای آنلاین دیده می شود؛ اما این برای اولین بار است که صحبت از گوشی نوکیا ای 1 به میان می آید.

همانطور که در تصویر نیز می بینید این دو طرح کاملا به یکدیگر شبیه بوده؛ اما یک تفاوت عمده در آنها دیده می شود. گوشی Nokia D1 دارای یک اسکنر اثر انگشت در جلو بوده، در حالی که در گوشی نوکیا E1 چنین چیزی وجود ندارد. البته این تنها برتری نوکیا دی 1 به مدل ای 1 نخواهد بود.

در اطراف گوشی نوکیا D1 انحناهای بیشتری نسبت به بدنه گوشی نوکیا E1 دیده می شود. کلیدهای بازگشت و کلید چند وضیفگی در هر دو گوشی تقریبا یکسان بوده؛ اما کلید اصلی در گوشی نوکیا E1 یک کمه خازنی دایره ای است، در حالی که در گوشی نوکیا D1 این دکمه بیضی شکل بوده و احتمالا سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. اگر چه ما هنوز نمی دانیم که به لحاظ فیزیکی آیا شما قادر خواهید بود که این دکمه را فشار دهید یا بیشتر شبیه به یک دکمه خازنی است که ما پیش از این در گوشی به مانند اچ تی سی 10 دیده ایم!

برند نوکیا در گوشه سمت راست پنل جلویی هر دو گوشی به خوبی قابل مشاهده است. خبرهای قبلی فاش کرده است که این دو دستگاه در دو سایز مختلف 5 و 5.5 اینچی عرضه خواهند شد.

 البته ما هنوز مطمئن نیستیم که گوشی نوکیا D1 در دو سایز مختلف معرفی خواهد شد، یا اینکه گوشی Nokia D1 یک نمایشگر 5 اینچی دارد و گوشی نوکیا E1 به یک پنل 5.5 اینچی مجهز خواهد شد؛ چرا که منبع این خبر به طور مشخص بر روی جزئیات تمرکز نکرده و اطلاعات دقیقی ارائه نداده است. شایعات قبلی حکایت از آن داشتند که نوکیا دی 1 در دو سایز مختلف تولید خواهد شد؛ اما هنوز هیچ چیزی به طور صد در صد مشخص نیست!

همانطور که می دانید کمپانی HMD Global به مدت 10 سال حق امتیاز تولید گوشی های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار گرفته است. این کمپانی، حق امتیاز تولید گوشی با برند نوکیا را بعد از آنکه مایکروسافت آن را پس داد، به دست آورده است.

کمپانی فاکسکان (Foxconn) دستگاه هایی با برند نوکیا را تولید خواهد کرد و HMD Global تایید کرده که بر روی گوشی های مقرون به صرفه تمرکز می کند. آنها در تلاشند تا اکوسیستم خود را بر بالای سیستم عامل اندروید به نمایش گذراند؛ اما شما همچنان تجربه استفاده از اندروید را لمس خواهید کرد.

انتظار می رود که اولین گوشی های هوشمند با برند نوکیا در سه ماهه اول سال 2017 روانه بازار شوند؛ حتی برخی شایعات حاکی از آن است که این دستگاه ها در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان خواهند داد. هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است، با تکرا همراه باشید ما سعی خواهیم کرد تازه ترین خبرهای تکنولوژی را در اختیارتان قرار دهیم.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر