;
coinex

تصویری از پنل جلویی گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017 به بیرون درز کرد

تصویری از پنل جلویی گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017 به بیرون درز کرد
کمپانی سونی محصول بعدی خود را گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017 نامیده است و به تازگی یک تصویر واقعی از پنل جلویی این اسمارت فون در فضای آنلاین منتشر شده است. عکس منتشر شده، تصویر گوشی هوشمندی را نشان می دهد که دارای یک نمایشگر منحنی بوده و اسپیکرهای دوگانه آن به صورت جدا از هم در بالا و پایین آن جای گرفته اند.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) انتظار می رود که به یک پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده و دارای 3 گیگابایت رم باشد. این دستگاه اولین پرچمدار سونی بوده که با 3 گیگابایت رم، گویا به نفرینی دچار شده است.

سونی قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2017 و در چهارم ژانویه (15 دی ماه) یک رویداد را برگزار کند؛ اما این احتمال وجود ندارد که گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017 در آن روز رخ نشان دهد.

گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017

گوشی جدید سونی Xperia XZ باید با ویژگی و امضای خصوصیات مخصوص به خود سونی ظاهر شود که احتمالا مهمترین آن مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

 همچنین انتظار می رود که در مدل 2017 سونی اکسپریا XZ، اسکنر اثر انگشت به عنوان یک ویژگی جدید بر روی همه مدل های آن دیده شود؛ چرا که فقدان سنسور اثر انگشت در مدل های امسالی، بسیاری از کاربران، به خصوص کاربران ایالات متحده را شاکی کرد.

.

منبع: gizmochina 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی دوست دارم زودتر ببینمش سونی همیشه عالیه 

    پاسخ