;
coinex

هدست بی سیم اچ تی سی وایو 2 احتمالا در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان دهد

هدست بی سیم اچ تی سی وایو 2 احتمالا در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان دهد
این احتمال وجود دارد که هدست بی سیم اچ تی سی وایو 2 (HTC Vive 2) در نمایشگاه CES 2017 معرفی شود. انتظار می رود که رزولوشن نمایشگر این هدست واقعیت مجازی نیز ارتقا یافته باشد.

اچ تی سی ممکن است که در بازار گوشی های هوشمند موفقیت چندانی به دست نیاورده باشد؛ اما هدست های واقعیت مجازی اچ تی سی وایو در حال حاضر بهترین دستگاه هایی هستند که می توان برای لذت بردن از فضای واقعیت مجازی به کامپیوترهای شخصی متصل نمود.

اچ تی سی برای اولین بار هدست واقعیت مجازی وایو خود را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در سال 2015 نشان داد؛ اما این دستگاه تا ماه آوریل همان سال در دسترس کاربران مشتاق قرار نگرفت. اکنون به نظر می رسد که این شرکت تایوانی در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (نمایشگاه CES 2017) که در لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد، هدست بی سیم اچ تی سی وایو 2 را معرفی کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده از خبرگزاری های محلی در تایوان، هدست اچ تی سی وایو 2 قادر به همگام سازی و سینک شدن بی سیم با رایانه های شخصی خواهد بود. البته این هدست به ویژگی های جدیدی نیز ارتقا یافته است.

 در واقع نرخ های تجدید شده آن از 90 گیگاهرتز به 120 گیگاهرتز رسیده و رزولوشن نمایشگر آن نیز از 1200 در 1080 پیکسل به رزولوشن 4K برای هر چشمی ارتقا یافته است. چنین چیزی می تواند لذت تماشای برنامه های واقعیت افزوده را دوچندان کند. شما با این موضوع موافق نیستید؟

اگر اچ تی سی وایو 2 بتواند در هفته آینده خودنمایی کرده و خودی نشان دهد، به احتمال بسیار هدست های اصلی واقعیت مجازی وایو نیز با تخفیف های خوبی عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد، پس منتظر باشید و تکرا را دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر