;
coinex

چالش مانکن فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی

چالش مانکن فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی
چالش مانکن فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی می تواند در نوع خود نیز جالب توجه باشد! اگر قرار باشد، تنها یک چیز از سال 2016 را به دست فراموشی بسپاریم، آن چیز قطعا چالش مانکن است. چالش مانکن، چالشی است که این روزها به صورت ویرورسی در شبکه های اجتماعی پخش شده است، احتمالا این چالش دلیل خاصی هم ندارد؛ اما تاکنون چهره های مشهور ورزشی، سینمایی و حتی سیاسی هم به آن پیوسته اند، این بار به نظر می رسد، تب چالش مانکن به ایستگاه فضایی بین المللی هم رسیده است.

حال فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی هم ویدئویی از چالش مانکن خود منتشر کرده اند.

همانطوری که از نام آن پیداست، ایده این چالش بی حرکت شدن و پخش آهنگ “Black Beatles” از Rae Sremmurd است، چیزی که این روزها به آهنگ چالش مانکن مشهور شده است.

 ویدیوی چالش مانکن فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی توسط فضانورد فرانسوی توماس پسکی پست شده، فضانوردی که در حال حاضر در حال انجام ماموریتش در ایستگاه فضایی بین المللی است. در این چالش پنج تن از شش خدمه ایستگاه فضایی بین المللی حضور دارند.

چالش مانکن فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی

انجام چالش مانکن روی زمین و در حالی که جاذبه حکم فرماست، چندان کار سختی نیست؛ اما موضوع وقتی پیچیده تر می شود که بخواهید در فضاپیمایی خارج از جو که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت است، چنین حرکتی را اجرا کنید!

فضانوردان واقعا چالش مانکن را به مرحله دیگری (در این مورد فضا) برده اند، بیاید، امیدوار باشیم، چالش مانکن همانجا بماند! با مراجعه به لینک منبع می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر