;
coinex

گوشی ایسوس زنفون AR ؛ دومین گوشی منطبق بر پروژه تانگو در نمایشگاه CES 2017

گوشی ایسوس زنفون AR ؛ دومین گوشی منطبق بر پروژه تانگو در نمایشگاه CES 2017
گوشی ایسوس زنفون AR دومین گوشی هوشمندی است که با پروژه تانگو گوگل سازگار خواهد بود. مدتی است که شایعات مربوط به این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده و خبر از ورود دومین گوشی هوشمندی می دهد که با پروژه تانگو همخوانی دارد. تانگو (Tango) پلتفرمی مبتنی بر واقعیت افزوده بوده که توسط گوگل توسعه یافته است.

اولین گوشی هوشمندی که با پلتفرم تانگو سازگار بود، لنوو فب 2 پرو (Lenovo Phab 2 Pro) است که سال گذشته معرفی شد. این فبلت دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی است که از رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) برخوردار است.

همانطور که گفته شد، گوشی ایسوس زنفون AR یکی از موضوعات داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. یکی از شایعاتی که درباره این دستگاه وجود دارد از رونمایی آن در 4 ژانویه (فردا، 15 دی ماه) در نمایشگاه CES 2017 خبر می دهد. این خبر امروز و به طور تصادفی توسط ایسوس منتشر شد. گوشی ZenFone AR (که پسوند AR آن مخفف واقعیت افزوده است) اولین گوشی تانگو است که از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت می گیرد. گوشی Lenovo Phab 2 Pro به یک پردازنده اسنپدراگون 652 مجهز است.

گوشی ایسوس زنفون AR همچنین اولین گوشی هوشمندی است که با تانگو برای قابلیت واقعیت افزوده طراحی شده و با واقعیت مجازی دی دریم گوگل نیز هماهنگ است.

گوشی ایسوس زنفون AR

خبر دوم درباره گوشی Asus ZenFone AR از اوان بلاس نشات می گیرد. او رندرهایی از پنل جلویی و عقب گوشی ایسوس زنفون AR را ارائه داده است. اگر به دقت بر روی نمایشگر این دستگاه نگاه کنید، تاریخ 4 ژانویه را خواهید دید که به معرفی این دستگاه اشاره دارد و البته اشاره ای نیز به لاس وگاس شده، پس می توان با اطمینان خوبی گفت که گوشی ایسوس زنفون AR در 4 ژانویه در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان خواهد داد.

منتظر باشید، نمایشگاه سی ای اس امسال چیزهای زیادی برای نمایش خواهد داشت که یکی از آنها ایسوس زنفون ای آر است. دستگاهی که با وجود پردازنده اسنپدراگون 821 می تواند رقیب سرسختی برای لنوو فب 2 پرو باشد. مشخصات و قیمت این محصول جدید ایسوس در دسترس نیست؛ اما مسلما با معرفی آن، جزئیات زیادی منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر