;
coinex

هدفون گیمینگ Cloud Revolver S از شرکت هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

هدفون گیمینگ Cloud Revolver S از شرکت هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد
شرکت هایپر ایکس چندین سال است که در حوزه لوام جانبی گیمینگ در حال فعالیت است و محصولات آن به دلیل قیمت مناسب در بازار ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این شرکت از یک هدفون جدید با قابلیت استفاده برای گیمرها را در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است. هدفون گیمینگ Cloud Revolver S معرفی شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت هایپر ایکس طی چند سال اخیر با محصولاتی درجه یک و باکیفیت در عین طراحی منحصر بفرد و بسیار زیبا، توانسته است در زمینه محصولات جانبی گیمینگ جایگاه بالایی داشته باشد. هدفون جدید هایپر ایکس (HyperX) یک هدفون با ویژگی‌های جدید با نام Cloud Revolver S است. این هدفون سیمی دارای یک ویژگی بسیار خاص است.

هدفون گیمینگ Cloud Revolver S از هایپر ایکس دارای قابلیت پلاگ اند پلی یا همان اتصال گرم است و می‌توان با اتصال از نوع یو اس بی از آن استفاده کرد و دیگر نیازی به پورت و یا هاب AUX نخواهید داشت. همچنین این هدفون گیمینگ به صدای فراگیر 7.1 کاناله مجهز شده تا شما در هنگام بازی صدایی واقعی را تجربه کنید.

هدفون Cloud Revolver S از شرکت هایپر اکس است. این هدفون گیمینگ دارای قابلیت هایی از جمله اتصال با یو اس بی و صدای 7.1 کاناله است.

هدفون هایپر ایکس Cloud Revolver S از شرکت هایپر ایکس بسیار راحت است و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. در این هدفون از فوم‌هایی مخصوص در قسمت اسپیکر و سربندی استیل و پهن استفاده شده است تا بتوانید چندین ساعت بدون اینکه به گوشتان فشاری وارد شود بهترین صدا را در بازی و گوش دادن به موزیک‌های با کیفیت  تجربه کنید. گفتنی است که این هدفون خوش قیمت دارای درایورهای 50 میلی‌متری است تا کاربر صدایی شفاف و عمیق را تجربه کند.

هدفون Cloud Revolver S از شرکت هایپر ایکس برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است؛ اما قیمت مناسبی دارد. این هدفون از ماه مارس سال میلادی جاری با قیمت 150 دلار آمریکا وارد بازا خواهد شد. همچنین برای این هدفون گیمینگ قیمت 210 درهم و 120 یورو در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود قیمت آن در ایران در حدود 330 هزار تومان باشد.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر