;
coinex

لپ تاپ های لنوو در نمایشگاه CES 2017

لپ تاپ های لنوو در نمایشگاه CES 2017

چندی پیش در تکرا گفتیم که غول بزرگ کامپیوترهای شخصی، لنوو، پیش از شروع به کار نمایشگاه CES 2017، هشت مدل لپ تاپ قدرتمند از سری تینک پد خود رونمایی کرد. حال می خواهیم نیم نگاهی به لپ تاپ های لنوو در نمایشگاه CES 2017 داشته باشیم. با تکرا همراه باشید.

بزرگترین سازنده کامپیوترهای شخصی، لنوو، در سال جدید میلادی هیچ زمانی را هدر نداد و محصولات الکترونیکی خود را یکی پس از دیگری معرفی کرد.

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تمامی محصولات معرفی شده لنوو داشته باشیم باید گفت که این کمپانی چینی محصولات الکترونیکی متنوعی از قبیل نسل جدیدی از لپ تاپ ها و تبلت های تینک پد X1، لپ تاپ هیبریدی جدید Miix، یک دستگاه هوشمند با بهره گیری از تکنولوژی دستیار دیجیتالی الکسا، لپ تاپ های گیمینگ جدید، یک دستگاه حافظه ذخیره سازی جدید و یک کنترلر چند رسانه ای جدید را معرفی کرد. در ادامه به بررسی لپ تاپ های لنوو در نمایشگاه CES 2017 خواهیم پرداخت.

نوت بوک تینک پد X1 Carbon

نوت بوک تینک پد X1 Carbon

نوت بوک محبوب کمپانی لنوو، X1 Carbon در سال 2017 میلادی، شاهد نسل پنجم خود خواهد بود. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی و وزن 1.13 کیلوگرمی است که نسبت به نسخه فعلی تینک پد X1 Carbon، شش درصد سبک تر شده است.

لنوو در این نسخه، عمر مفید باتری لپ تاپ را از 11 ساعت به 15.5 ساعت افزایش داده و همچنین از پردازنده های نسل هفتم اینتل (Kaby Lake) بهره برده است.

این لپ تاپ از 3 پورت تاندربولت، در کنار 2 پورت USB-A و یک درگاه برای HDMI بهره مند شده است.

گفتنی است نسخه جدید لنوو تینک پد X1 Carbon با برچسب قیمتی 1349 دلاری خود و از ماه فوریه سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ تینک پد X1 Yoga

لپ تاپ تینک پد X1 Yoga

لنوو برای نسخه جدید تینک پد X1 Yoga، صفحه نمایش اولد را حفظ کرده و با حفظ اندازه 14 اینچی آن، همچنان هم می توان این لپ تاپ را تنها لپ تاپ موجود با صفحه نمایش 14 اینچی اولد جهان قلمداد کرد.

این لپ تاپ نیز همچون تینک پد X1 Carbon از پردازنده نسل هفتم اینتل بهره مند شده و طول عمر باتری آن نیز برای نسخه اولدِ آن، 10.5 ساعت و برای نسخه غیر اولد آن، 16 ساعت است.

پورت های تینک پد X1 Yoga نیز همانند X1 Carbon بوده اما در طراحی قلم تینک پد Pen Pro آن، باز طراحی صورت گرفته است. همچنین شایان ذکر است که به جز رنگ مشکی، این لپ تاپ نسخه جدید نقره ای رنگ را نیز به خود خواهد دید. همچنین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تینک پد X1 Yoga از یک لولای 360 نیز بهره می برد.

نسخه جدید لنوو تینک پد X1 Yoga از ماه فوریه میلادی و با قیمت 1499 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ Legion Y720

لپ تاپ گیمینگ Legion Y720

لنوو یک برند جدید از کامپیوترهای شخصی خود که متمرکز بر گیمینگ هستند، راه اندازی کرد و نام آن ها را Legion گذاشت و لپ تاپ گیمینگ Legion Y720 نیز بالاترین رده این برند تا به امروز است.

کمپانی لنوو تاکید کرده که لپ تاپ گیمینگ Legion Y720 از نظر صوتی یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده که با سابووفر 3W از دالبی اتمس در کنار بلندگوهای 2W از کمپانی JBL همراه شده است.

در کنار تمامی ویژگی های برجسته لپ تاپ گیمینگ Legion Y720، این لپ تاپ کاملا با واقعیت مجازی سازگار بوده و به خوبی می تواند با هدست های واقعیت افزوده آکیولس کار کند. این لپ تاپ از پردازنده Core i7 نسل هفتم اینتل در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1600 بهره می برد.

صفحه نمایش این لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ IPS است و همچنین دارای یک نسخه IPS با کیفیت QHD یا 3840 در 2160 نیز هست.

لنوو Legion Y720 از ماه آوریل و با برچسب قیمتی 1399.99 دلار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

لپ تاپ گیمینگ Legion Y520

لپ تاپ گیمینگ Legion Y520

هر چند لپ تاپ گیمینگ Legion Y520 از سابووفرهای دالبی اتمس بهره ای نبرده، اما Legion Y520 به دلیل استفاده از بلندگوهای هارمن، همچنان از نظر صوتی برای علاقه مندان جالب توجه است.

این لپ تاپ گیمینگ با وزن 2.4 کیلوگرم و ضخامت 2.54 سانتی متر نسبت به Legion Y720 با وزن 2.42 و ضخامت 2.86 سانتی متر، سبک تر و نازک تر است.

از جمله مشخصات این لپ تاپ می توان به پردازنده Core i7 نسل هفتم اینتل به همراه کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 اشاره کرد. این لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS خود از کیفیت فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره می برد.

لنوو Legion Y520 از ماه فوریه سال 2017 میلادی و با قیمت 899.9 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

[toggle title=”بیشتر بخوانید…” state=”open”]

آپدیت:

.

منبع: crn

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    به نظرتون کی وارد ایران میشه ؟؟
    مهمه لطفا ج.اب بدین اگه اطلاع دارین…
    ممنون 😉

    پاسخ

    سلام وای 720 قیمتش به تومان چقدر میشه

    پاسخ