;
coinex

ماوس Pulsefire ؛ یک ماوس گیمینگ از هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد


ماوس Pulsefire ؛ یک ماوس گیمینگ از هایپر ایکس در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدشرکت هایپر اکس که طی چند سال اخیر در حوزه لوازم جانبی گمینگ فعالیت داشته است و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سخت افزاری معروف کینگ استون است حالا اولین ماوس خود را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به ماوس Pulsefire داشته باشیم. یک ماوس گیمینگ و اپتیکال از شرکت هایپر ایکس.

شرکت هایپر ایکس سال گذشته از یک کیبورد گیمینگ با کلید‌های مکانیکی برای گیمرها با نام Alloy FPS  رونمایی کرد که توانست جوایز بسیاری را از آنِ خود کند و یک کیبورد محبوب در میان گیمرها باشد و حالا باید دید اولین ماوس گیمینگ این شرکت با نام  Pulsefire چه عملکرد خواهد داشت و از عاشقان دنیای بازی‌های کامپیوتری چه امتیازی را دریافت خواهد کرد.

شرکت هایپر اکیس طی سال‌های گذشته در عین تعجب هیچ ماوسی را وارد بازار نکرده بود و فقط در حال ساخت و طراحی انواع کیبورد و هدفون گیمینگ بود؛ اما در جربان نمایشگاه CES 2017 این کمپانی از اولین ماوس خود با نام  Pulsefire  رونمایی کرده است که مانند دیگر محصولات این شرکت دارای قیمت بسیار مناسب و ویژگی‌های بالا‌رده‌ای است.

ماوس Pulsefire یک ماوس اپتیکال (نوری) است که دارای بدنه‌ای زیبا و با امکانات بالا است. از فسمت‌های مختلف این ماوس باید به دکمه‌های قابل برنامه ریزی برای استفاده مخصوص در هر برنامه و بازی، غلطک اسکرول باکیفیت برای راحتی بیشتر در هنگام کار، پوشش پلاستیکی فشرده در دو طرف ماوس برای جلوگیری از لغزش ماوس در برابر عرق و راحتی بیشتر در هنگام استفاده، اشاره داشت. یکی از مهمترین نکات در این محصول استفاده از سیمی بافته شده است تا در مقابل پارگی و کشیدگی زیاد، بتواند مانند محصولات شرکت ریزر (Razer)، مقاومت بالایی داشته باشد.

ماوس پلاس فایر به عنوان یک محصول گیمینگ باید دقت بالایی داشته باشد به همین سبب این ماوس با حسگرهایی درجه یک ساخته شده و می‌توان این محصول را در 4 دقت DPI مختلف تنظیم و استفاده کرد. ماوس گیمینگ Pulsefire دارای دقت‌های 400، 800، 1600 و 3200 است.

این ماوس گیمینگ از ماه آوریل سال 2017 میلادی با قیمتی کمتر از 50 دلار برای آمریکا و قیمتی کمتر از 70 درهم برای عربستان و همچنین قیمتی کمتر از 40 یورو برای کشورهای اروپایی وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود ماوس Pulsefire از شرکت هایپر ایکس، دارای قیمتی در حدود  160 هزار تومان در بازار ایران باشد.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر