;
coinex

کمپانی HMD تا پایان امسال، 6 یا 7 گوشی هوشمند با برند نوکیا را روانه بازار خواهد کرد

کمپانی HMD تا پایان امسال، 6 یا 7 گوشی هوشمند با برند نوکیا را روانه بازار خواهد کرد
6 یا 7 گوشی هوشمند با برند نوکیا تا پایان سال 2017 وارد بازار خواهند شد. کمپانی HMD Global که هم اکنون حق امتیاز انتشار گوشی های هوشمند با برند نوکیا را به دست آورده، تصمیم دارد تا در سال 2017 صفی از گوشی های هوشمند با این برند تجاری را روانه بازار کند. اگر چه شایعات گذشته از حضور 5 گوشی هوشمند با این برند در بازار گوشی های هوشمند سال 2017 خبر می داد؛ اما گویا این تعداد در حال افزایش است.

در گزارش های قبلی عنوان شده بود که اچ ام دی قصد دارد تا در بین کوارتر اول تا کوارتر سوم 2017، تعداد 5 گوشی هوشمند با برند نوکیا را روانه بازار کند؛ اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که HMD احتمالا تا پایان سال 2017 از 6 یا 7 گوشی هوشمند با برند نوکیا رونمایی خواهد کرد.

این اطلاعات از وب‌سایت NPU به بیرون درز کرده است. اسلایدهایی که از طریق یک خرده فروشی آنلاین در مالزی منتشر شده، به این موضوع اشاره می کند که کمپانی HMD، نوآوری های خود را ادامه داده و گوشی هایی از نوکیا را عرضه می کند که از ویژگی های جذابی برخوردار خواهند بود.

6 یا 7 گوشی هوشمند با برند نوکیا تا پایان سال 2017 وارد بازار خواهند شد که در همه دسته بندی های پایین رده، میان رده و بالا رده ی بازار، جای خواهند گرفت.

کمپانی HMD هیچ گوشی هوشمندی را در نمایشگاه CES 2017 معرفی نخواهد کرد و این موضوع کمی عجیب است. نمایشگاه CES از 5 تا 8 ژانویه در لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد (در حال حاضر کنفرانس کمپانی های مختلف برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود، در جریان است).

البته خبر خوب اینست که، این شرکت فندلاندی اولین گوشی هوشمند برند نوکیای خود را در کنفرانس جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) معرفی خواهد کرد، پس تا دیدن اولین گوشی نوکیا، زمان زیادی باقی نمانده است.

رندری که گفته می شود به گوشی نوکیا D1C تعلق دارد
رندری که گفته می شود به گوشی نوکیا D1C تعلق دارد

در بین گوشی هایی که احتمال می رود HMD در اواخر ماه فوریه معرفی کند، گوشی نوکیا D1C (یا نوکیا D1) در اولویت قرار دارد. برای مدتی است که شایعات پیرامون این گوشی، فضای آنلاین را پر کرده است.

احتمال بعدی گوشی نوکیا E1 خواهد بود. دتگاهی که به احتمال زیاد یک گوشی هوشمند پایین رده خواهد بود، هر چند شایعات قبلی از نوکیا ای 1 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده یاد کرده اند که در دو نسخه عرضه خواهد شد. گوشی های بالا رده برند نوکیا احتمالا به دنبال این دستگاه ها معرفی خواهند شد؛ اما هنوز جزئیات زیادی درباره آنها وجود ندارد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر