;
coinex

گوپرو، پهپاد کارما خود را ماه آینده عرضه خواهد کرد

گوپرو پهپاد کارما خود را ماه آینده عرضه خواهد کرد

گوپرو پس از صحبت از پهپاد کارما خود در ماه نوامبر سال 2016 میلادی، دیگر هیچ صحبتی از این پهپاد به میان نیاورد، اما بالاخره در نمایشگاه CES 2017، برنامه های خود را برای پهپاد کارما بیان کرد.

گفته می شود پهپاد کارما (Karma) در ماه فوریه سال جاری میلادی به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. گوپرو تا اینجا اطلاعات بیشتری نسبت به عرضه و قیمت نهایی پهپاد خود اعلام نکرده است، اما با یادآوری این موضوع در نمایشگاه الکترونیک مصرفی لاس وگاس، به علاقه مندان به پهپاد نشان داد که در سال جاری میلادی می توانند شاهد پرنده این کمپانی باشند.

با اینکه به نظر می رسد گوپرو به شدت قصد دارد که به زمان بندی خود درباره عرضه این پهپاد در ماه فوریه پای بند باشد، اما اخبار چندان هم به این موضوع خوشبین نیستند.

حدودا 3 ماه از آخرین دفعه ای که کمپانی گوپرو درباره پهپاد کارمای خود سخن به میان آورد می گذرد اما هنوز هم هیچ گزارش پیشرفتی از این پرنده توسط گوپرو اعلام نشده است.

گوپرو همواره یکی از بزرگان عرصه ساخت دوربین های فیلم برداری اکشن بوده است، اما قطعا کار این کمپانی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان صنعت پهپاد، سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر