;
coinex

پرینتر سه بعدی داوینچی نانو معرفی شد؛ یک پرینتر سه بعدی خانگی!

پرینتر سه بعدی داوینچی نانو معرفی شد؛ یک پرینتر سه بعدی خانگی
پرینتر سه بعدی داوینچی نانو (da Vinci Nano) لذت چاپ سه بعدی را به خانه هایتان خواهد آورد. اگر تا همین چند وقت پیش هم صحبت از چاپ سه بعدی به میان می آمد، مسلما بسیاری از افراد حتی نمی دانستند که این لغت در واقع به چه معناست؛ اما تکنولوژی چیز غریبی است. با سرعت پیشرفت بشر در فناوری های مختلف فاصله بین زمان حال و آینده در حال کم شدن است. علاقمندان به چاپ سه بعدی توجه کنند!

کمپانی XYZprinting که در صنعت پرینترهای 3D ید طولایی دارد، به تازگی در نمایشگاه CES 2017 از دستگاه جدیدی رونمایی کرده که قطعا می تواند برای بسیاری از مردم جالب توجه باشد.

 این مهم نیست که شما یک فرد حرفه ای هستید یا یک آدم عادی، پدر و مادر هستید و یا یک نوجوان، کمپانی XYZprinting قصد دارد تا لذت استفاده از چاپگرهایب سه بعدی را برای همه میسر کرده و آن را در دسترس همگان قرار دهد؛ البته بدون آنکه نیاز باشد تا هزینه های گزافی پرداخت کنید!

این کمپانی پیشرو در عرصه ساخت پرینترهای سه بعدی از یک پرینتر 3D کوچک رونمایی کرد. پرینتر سه بعدی داوینچی نانو با هدف ارائه به نیازهای کسانی تولید شده که قصد دارند تا در مصارف خانگی نیز از چاپگرهای سه بعدی استفاده کنند. بر روی نمایشگر این دستگاه بیش از 10 مدل چاپگر سه بعدی قرار گرفته و علاوه بر این، می توان موارد دیگری را نیز به آن اضافه کرد. چاپگر سه بعدی داوینچی نانو یک پرینتر 3D جمع و جور از شرکت ایکس وای زد پرینتینگ بوده که با قیمت 229.95 دلار از خرده فروشی های آنلاین قابل خریداری است.

این یک دستگاه ایده آل برای کسانی به حساب می آید که علاقمند به پرینت سه بعدی هستند؛ اما نه فضای کافی در اختیار دارند و نه بودجه مناسبی که بتوانند این دستگاه را برای مصارف خانگی خریداری کنند. پرینتر سه بعدی داوینچی نانو در فضاهای کوچک، به راحتی قابل استفاده بوده و از سه ماهه دوم سال 2017 در دسترس خواهد بود.

تصور کنید که با چاپگرهای سه بعدی، چه کارها که نمی توان کرد! شاید روزی ساخت آجرهای کوچک لگو از خرید آن مقرون به صرفه تر باشد، دنیای تکنولوژی، دنیای بسیار عجیبی است. هیچ چیزی را به درستی نمی توان در آن پیش بینی کرد! شما جز این فکر می کنید؟!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر