;
coinex

گوشی نوکیا 6 به طور رسمی معرفی شد؛ یک گوشی میان رده از این برند خودنمایی کرد

گوشی نوکیا 6 به طور رسمی معرفی شد؛ یک گوشی میان رده از این برند خودنمایی کرد
نوکیا از اولین گوشی هوشمند خود با نام نوکیا 6 رونمایی کرد، به نظر می رسد که هیچ اسم رمزی وجود ندارد و تنها نام برای این دستگاه، همان گوشی نوکیا 6 عنوان شده است.

مشخصات گوشی نوکیا 6 :

گوشی Nokia 6 با بدنه ای ازلایه آلومینیومی خودنمایی کرد. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است که با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج می شود.

تراشه اسنپدراگون 430 در زیر بدنه آن قدرتنمایی کرده، 4 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 64 گیگابایت حافظه داخلی، تکمیل می شود.

در پنل پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با یک فلش LED قرار گکرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود. این گوشی دو سیمکارته برای تامین انرژی روزانه خود از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند.

گوشی نوکیا 6 همچنین دارای دو اسپیکر است که می تواند صدا را از تمامی جهات به گوش شما برساند. یک اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی ان قرار گرفته که در نقش دکمه هوم نیز ظاهر می شود.  کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست قرار گرفته و سینی سیمکارت نیز در طرف چپ ان تعبیه شده است.

قیمت نوکیا 6 چیزی حدود 245 دلار (1499 یوان) اعلام شده که برای یک گوشی هوشمند میان رده با چنین مشخصاتی، تقریبا گران است. در حالی که بسیاری از مردم منتظرند تا گوشی های جدید نوکیار را ببینند، شاید این قیمت گذاری چندان به مذاق آنها خوش نیاید.

گوشی نوکیا 6 تنها در چین در دسترس بوده و برای فروش در سایت JD.com قرار گرفته است. این دستگاه در اواخر همین ماه برای خرید در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر