;
coinex

هدف گذاری سامسونگ برای فروش گلکسی اس 8 در سال جدید؛ 60 میلیون دستگاه!

هدف گذاری سامسونگ برای فروش گلکسی اس 8 در سال جدید؛ 60 میلیون دستگاه!
بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا در سال 2017 رکورد فروش خوبی در بخش پرچمداران بازار، به ثبت برساند. هدف گذاری این کمپانی برای فروش گلکسی اس 8 چیزی در حدود 60 میلیون دستگاه خواهد بود.

این غول تکنولوژی کره ای از شرکای تجاری و همکاران خود خواسته تا برای تامین 60 میلیون قطعه، برنامه ریزی کنند. این گزارشی است که بر خی از منابع صنعتی آن را منتشر کرده اند.

سامسونگ پس از حوادث اخیری که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد، تصمیم گرفته تا با راه اندازی یک گوشی هوشمند تمام عیار، خاطرات تلخ گذشته را فراموش کند. این شرکت به طور حتم برای رسیدن به فروش گلکسی اس 8 به مرز 60 میلیون دستگاه، باید به چیزی بیشتر از تامین قطعات هم فکر کند. شاید یکی از آنها، پیدا کردن استراتژی های مناسب بازاریابی باشد.

60 میلیون رقم نسبتا بزرگی است. اگر این مقدرا از پیش بینی فروش گلکسی اس 8 در سال 2017 را بخواهیم با نسل های قبلی این سری از تولیدات سامسونگ مقایسه کنیم، باید گفت که این شرکت تنها در سال 2012 و 2013 توانست رکورد بالاتری را به ثبت برساند.

فروش گلکسی اس 8

فروش گلکسی اس 8فروش 65 میلیون دستگاه از گوشی های گلکسی اس 3 در سال 2012 و همچنین فروش 70 میلیونی گلکسی S4 در سال 2013  برای غول کره ای به یک خاطره شیرین و دست نیافتنی تبدیل شده است.

پس از گلکسی S3 و گلکسی S4، فروش پرچمداران بعدی سری گلکسی S به این ترتیب بوده است؛ سال 2014 این کمپانی با گلکسی اس 5 به فروش 45 میلیونی دست پیدا کرد. در سال 2015 مجددا 45 میلیون دستگاه فروخته شد؛ اما این بار با مدل گلکسی اس 6 و بالاخره در سال گذشته سامسونگ با پرچمداران محبوب سری گلکسی اس 7 به فروش تقریبی (تقریبی از آن جهت که هنوز آمار دقیق تایید شده ای، منتشر نشده است) 48 میلیونی رسید.

در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده است که سامسونگ گلکسی اس 8 در حدود ماه آوریل خودنمایی خواهد کرد و تولید انبوه آن، یکماه پیش از این تاریخ، در ماه مارس، آغاز خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر