;
coinex

گوشی LG G6 یک ماه قبل از گلکسی S8 رخ نشان خواهد داد

گوشی LG G6 یک ماه قبل از گلکسی S8 رخ نشان خواهد داد
بر اساس تازه ترین خبرها، گوشی LG G6 یک ماه قبل از سامسونگ گلکسی اس 8 وارد بازار خواهد شد. پس از نمایشگاه CES 2017 در هفته گذشته، دیگر نویت به نمایشگاه MWC 2017 خواهد رسید و شاید با جذابیت های فراوان؛ چرا که جامعه تکنولوژی انتظار می کشند تا پرچمداران جدید ال جی و سامسونگ را ببینند و شاید کنگره جهانی موبایل وعده دیدار با این پرچمداران باشد.

انتظار می رود که سامسونگ با گلکسی اس 8 در این نمایشگاه قدرتنمایی کرده و البته ال جی هم با گوشی LG G6 خودی نشان دهد؛ اما بر اساس گزارش منتشر شده جدیدی از خبرگزاری های کره ای، گویا ال جی قصد دارد تا زودتر از رقیب خود بازار را در دست بگیرد. گفته می شود که گوشی های ال جی جی 6 در 10 مارس (20 اسفند ماه)، تنها دو هفته پس از نمایشگاه MWC در ماه فوریه، وارد بازار خواهد شد.

گوشی LG G6 یک ماه قبل از گلکسی S8
این تصویر و تصویر شاخص، گوشی های ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 را در کنار هم نشان می دهد (نسل پرچمداران قبلی این دو کمپانی)

البته این تاریخ عرضه برای بازارهای کره ای است. به نظر می رسد که ال جی قصد دارد تا از تاخیر عرضه گلکسی اس 8 نهایت استفاده را ببرد. در حالی که ما همچنان در انتظار انتشار گزارش نهایی درباره مشکلات بوجود آمده درباره نوت 7 هستیم، شایعات می گویند که این مشکلات به دلیل طراحی سخت افزاری این دستگاه (نوت 7) بوده و نه اساسا باتری آن، به همین دلیل سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی اس 8 را به منظور جلوگیری از حوادث مشابه و برای پیکره بندی مجدد، یک ماه به تاخیر انداخته است.

در حال حاضر گزارش ها، تاریخ راه اندازی رسمی گلکسی S8 را 18 آوریل (29 فروردین) نشان می دهند – به تازگی منبع دیگری عرضه گلکسی S8 را در هفته سوم آوریل بازگو می کند –

کمپانی ال جی امیدوار است تا با گوشی LG G6 بتواند سهم بیشتری از بازار را نسبت به نسل قبلی این گوشی، به دست آورد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر