;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی X1 پلاس لو رفت

گوشی سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی X1 پلاس لو رفت
اسامی سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی X1 پلاس در فضای آنلاین فاش شد. از قبل عنوان شده بود که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو است؛ اما نه یک گوشی تاشوی معمولی، یک اسمارت فون با قابلیت خم شدن صفحه نمایش و البته یک ماژول دوربین که می تواند از دستگاه جدا شود!

گفته شده بود که این گوشی هوشمند تحت عنوان گلکسی X معرفی خواهد شد و اکنون گویا این خبر تایید شده است. با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اسامی گوشی های سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی ایکس 1 پلاس به بیرون درز کرد.

سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی X1 پلاس

در این پست همچنین شماره مدل های این دستگاه نیز نوشته شده است. SM-X9000 و SM-X9050 شماره سریال گوشی های جدید سری گلکسی ایکس است.

از خبرهایی که تاکنون در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعاتی که ما شنیده ایم، پروژه گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشوی سامسونگ در این کمپانی با کد داخلی به عنوان پروژه Valley شناخته می شود. شایعه شده است که این دستگاه به یک نمایشگر 4K مجهز خواهد بود و در آن برای حفظ امنیت بیشتر از اشکال مختلف بیومتریک از جمله انگشتان، صورت و کف دست، استفاده خواهد شد.

سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ گلکسی X1 پلاس
نمونه اولیه ای از گوشی سری گلکسی X سامسونگ

به تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد گوشی های سری گلکسی X سامسونگ، که احتمالا از این پس باید آنها را سامسونگ گلکسی X1 و سامسونگ Galaxy X1 Plus نامید، در سه ماهه سوم و یا سه ماهه چهارم سال 2017 به طور رسمی معرفی خواهند شد. سامسونگ با ساخت این محصولات، مسلما صنعت ساخت گوشی های هوشمند را به سطح جدیدی منتقل خواهد کرد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر