;
coinex

سامسونگ نام اج را از پرچمداران جدید خود حذف می کند؛ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ نام اج را از پرچمداران جدید خود حذف می کند؛ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس
شایعات جدید نشان می دهند که سامسونگ از نام اج در پرچمداران 2017 خود استفاده نخواهد کرد. گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) نام های نهایی برای پرچمداران جدید سامسونگ خواهند بود. گویا سامسونگ تصمیم گرفته تا در نهایت، نام اج (Edge ) را از روی گوشی های پرچمدار آینده خود حذف کند. بر اساس گزارش های برخی منابع کره ای، گلکسی اس 8 سامسونگ هیچ نسخه ای با نمایشگر تخت نخواهد داشت.

پرچمدار 2017 سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد و هر دو مدل از نمایشگرهای دو طرف منحنی برخوردار خواهند بود؛ اما بر اساس این شایعه جدید، هیچ نامی از اج در پسوند اسم این گوشی ها، برده نخواهد شد.

بر اساس این شایعه که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نامیده می شوند.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس مدلی از این پرچمدار است که دارای صفحه نمایش بزرگتری خواهد بود که البته ممکن است از ویژگی های سخت افزاری بهتری نسبت به مدل گلکسی S8 نیز برخوردار باشد. این برتری در ویژگی ها احتمالا درست به مانند گوشی های آیفون و آیفون 7 پلاس، نمود خواهد کرد.

کمپانی سامسونگ برای اولین بار نام اج را در گلکسی نوت اج استفاده کرد و پس از آن برای گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی اس 7 اج به کار برد.

نام اج (Edge) برای دستگاه هایی استفاده می شود که دارای نمایشگرهایی با لبه منحنی باشند. با این حال به نظر می رسد که امسال غول فناوری کره ای قصد ندارد تا یک گوشی با نمایشگر تخت را روانه بازار کند، به همین دلیل استفاده از پسوند اج در این پرچمداران جدید، تفاوت این دو نسخه را از هم نشان نخواهد داد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی S8 در اواسط ماه آوریل رخ نشان می دهند؛ البته خبرهایی نیز به تاریخ عرضه در ماه فوریه و یا ماه مارس نیز اشاره داشته اند – در حال حاضر محتمل ترین تاریخ انتشار همان ماه آوریل است –

در هر صورت کمی صبر کنید و با ما همراه باشید، به زودی خبرهای موثق تری به دستمان خواهد رسید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر