;
coinex

احتمال عرضه گوشی های هوشمند تاشو ال جی در سه ماهه آخر سال

lgs-foldable-smartphone-expected-q4-2017

این روزها  مدام شایعاتی می شنویم که چندین شرکت در حال کار بر روی گوشی های هوشمند تاشو هستند؛ اما هنوز هیچ خبر رسمی اعلام نشده و یا حتی هیچ شرکتی این شایعات را تائید نکرده است. اما هنوز هم شایعات محکمی وجود دارد که دو شرکت سامسونگ و ال جی گوشی های هوشمند تاشو خود را در اواخر امسال روانه بازار خواهند کرد. طبق جدیدترین اخبار شرکت ال جی قصد دارد در سه ماهه آخر امسال گوشی های هوشمند تاشو ال جی را عرضه کند.

احتمالا شرکت ال جی قصد دارد با فاصله کمی پس از عرضه گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ در بازار، گوشی های هوشمند تاشو خود را وارد بازار کند. شرکت ال جی گزارش کرده است که قصد دارد بیش از 100،000 دستگاه گوشی هوشمند تاشو تولید کند. حتی ال جی ادعا کرده است که از حدود سه سال قبل کار بر روی این دستگاه ها را شروع کرده است و تکنولوژی گوشی های هوشمند تاشو ال جی بهتر از دستگاه های سامسونگ است. شرکت ال جی هیچ کدام از این شایعات را تایید نکرده است و روشن نیست که واقعا قصد دارد گوشی های هوشمند تاشو را در اواخر امسال روانه بازار کند یا نه!

شایعه است که شرکت ال جی می تواند صفحه نمایش تولید کنندگان دیگر مثل هواوی، اپل و گوگل را نیز تامین کند. از سویی دیگر، از مدت ها پیش شایعه شده است که سامسونگ نیز در حال توسعه گوشی های هوشمند تاشو است. گزارش های اخیر از کره جنوبی این را نشان می دهد که این شرکت سرانجام قصد دارد دستگاه هایی مشابه با دستگاه های سامسونگ را در سه ماهه آخر سال وارد بازار گوشی های هوشمند نماید. به تازگی این کمپانی از نمایشگر کواد اچ دی پلاس خود نیز پرده برداشت، نمایشگری با نسبت تصاویر 18:9 که گفته می شود در ال جی جی 6 استفاده می شود. این دستگاه در نمایشگاه MWC 2017 چهره نشان خواهد داد.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر