;
coinex

ساعت هوشمند ال جی تاییدیه FCC را به دست آورد

ساعت هوشمند ال جی تاییدیه FCC را به دست آورد
ساعت هوشمند ال جی به زودی روانه بازار خواهد شد. بعد از سال 2015 تب استفاده از ساعت های هوشمند به سال 2016 نیز رسید. گوگل در نهایت پلتفرم Wear 2.0 را معرفی کرد و اکنون یک ساعت هوشمند جدید خود را با آن سازگار کرده است.

به نظر می رسد که ساعت هوشمندی از ال جی به زودی به بازارهای جهانی وارد خواهد شد. این خبر از تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده به دست آمده، جایی که در آن ساعت هوشمند ال جی توانست تاییدیه این سازمان را کسب کند.

 گفته می شود که چهار مدل از ساعت هوشمند ال جی در راه است و اگر چهار مدل مختلف در کار نباشد، باید گفت که چهار نسخه از این دستگاه به زودی راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

ساعت هوشمند ال جی

متاسفانه سند منتشر شده از این سازمان، اطلاعات کمی از سخت افزار این دستگاه را به نمایش می گذارد. تنها بر اساس قضاوت درباره تصاویر منتشر شده، می توان دریافت که ساعت هوشمند ال جی از یک طراحی دایره ای شکل برخوردار است. همچنین این گجت هوشمند به احتمال بسیار زیاد به تراشه اسنپدراگون ویر 2100 مجهز شده که به ادعای کمپانی سازنده قدرت بهره وری آن نسبت به اسنپدراگون 400 که در اکثر مدل های قدینمی تر یافت می شود، چیزی در حدود 25 درصد بهبود یافته است.

ساعت هوشمند ال جی می تواند از شبکه ارتباطی 3G و حتی 4G پشتیبانی کند و این ویژگی خود می تواند برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز باشد. ما منتظر خواهیم بود تا هر چه زودتر پرده از چهره این ساعت هوشمند برداشته شود. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر