;
coinex

کوالکام: دستگاهی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده بود، گوشی نوکیا 8 نبوده است

کوالکام: دستگاهی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده بود گوشی هوشمند نوکیا 8 نبوده است
کوالکام اعلام کرد که گوشی ای که در نمایشگاه 2017 CES به نمایش گذاشته شده بود، گوشی هوشمند نوکیا 8 نبوده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

با توجه به گفته های کوالکام، گوشی مرموزی که به نام نوکیا 8 به عنوان پرچمدار نوکیا تبلیغ می شود، به هیچ وجه به کمپانی نوکیا مربوط نمی شود. درواقع دستگاهی که به عنوان دارنده تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شده، طرح مرجع گوشی های کوالکام اسنپدراگون بوده است. نمایشگاه CES هر ساله با پرداختن به تازه های دنیای تکنولوژی یکی از بزرگ ترین گردهمایی های برندهای بزرگ در این زمینه است و اخبار به دست آمده از این رویداد مورد توجه همگان قرار می گیرد.

عده بسیار زیادی حدس می زنند که این گوشی به نمایش گذاشته همان گوشی بعدی نوکیا است که قرار است با نام نوکیا 8 به بازار ارائه شود. این دستگاه که برچسب لوگوی برند اسنپدراگون برروی آن قرار گرفته، در ویدئو های تبلیغی زیادی به عنوان گوشی نوکیا 8 با پردازنده اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایت و یک سیستم صوتی و بلندگوی دوگانه در جلوی دستگاه معرفی شده است. گفته می شد که این گوشی دارای دوربین پشت 24 مگاپیکسلی با سیستم OIS و EIS و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

کاترین بیکر، سخنگوی شرکت کوالکام در متنی که دیروز منتشر شد، اظهار داشت که این کمپانی هرگز جزئیات و مشخصات گوشی های مرجع خود را فاش نمی کند. با این حال، کمپانی کوالکام می گوید گزارش هایی که مدعی هستند که این گوشی محصول کمپانی نوکیا است، دقیق نیستند و صحت ندارند. همچنین بیکر افزود که طرح های مرجعی که برای نمایش تراشه اسنپدراگون 835 استفاده شدند، همان طرح هایی هستند که هر ساله از آن برای نمایش جدیدترین تراشه هایشان استفاده می کردند. کاترین بیکر، سخنگوی کوالکام می گوید:

   ” ما هرگز جزئیات مربوط به طرح های مرجع خود را فاش نخواهیم کرد. ما اخیرا شایعاتی در رابطه با محصولی که در غرفه CES امسال به نمایش گذاشته بودیم، دیده ایم که مدعی هستند آن دستگاه محصول نوکیا بوده است؛ اما توجه داشته باشید که این گزارش ها صحت ندارند، نسخه نمایشی اسنپدراگون 835 ما در دستگاه های مرجع خودمان که هر سال از آنها برای به نمایش گذاشتن مدل های جدید اسنپدراگون استفاده می کنیم، قرار داده شده بود.”

بنابراین ظاهرا این معما حل شد. عده بسیار زیادی منتظر به بازار آمدن گوشی جدید شرکت نوکیا هستند؛ چراکه به نظر می رسد این شرکت قصد دارد یکبار دیگر خود را میان تولیدکنندگان برتر گوشی های هوشمند قرار دهد و اخبار مربوط به این گوشی برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی جذاب و هیجان انگیز است.  درحالی که انتشار نوکیا 8 در آینده ای نزدیک می تواند خبر بسیار خوبی باشد؛ اما عکس هایی که ممکن است مشاهده کرده باشید، تصویری از این گوشی نبوده اند و بهتر است برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر منتظر اخبار موثق تری راجع به این گوشی باشیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر