;
coinex

سیستم عامل اندروید ویر 2.0 در 21 بهمن ماه منتشر می شود

سیستم عامل اندروید ویر 2.0 در 21 بهمن ماه منتشر می شود
بر اساس اخرین خبرها سیستم عامل اندروید ویر 2.0 در 21 بهمن به طور رسمی منتشر خواهد شد. سال گذشته گوگل در رویداد Google I/O از نسخه دوم سیستم عامل گجت های پوشیدنی خود، اندروید ویر 2.0 رونمایی کرد، با این حال و به دلیل برخی دلایل انتشار این سیستم عامل را تا اوایل سال 2017 به تاخیر انداخت. ظاهرا این تاخیر در انتشار به دلیل نگرانی هایی بوده که گوگل از بازخوردهای توسعه دهندگان داشته است.

اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نسل دوم سیستم عامل اندروید ویر رخ نشان دهد. سیستم عامل اندروید ویر 2.0 در 9 فوریه برابر با 21 بهمن ماه انتشار خواهد یافت.

این اتفاق در چند هفته آینده رخ خواهد داد، حداقل بر اساس گفته های فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی، اوان بلاس که این گونه نشان می دهد. بر اساس گفته های اوان، کاربران می توانند در 9 فوریه منتظر عرضه رسمی سیستم عامل اندروید ویر 2.0 باشند.

البته گوگل در این زمینه هیچ تاییدیه ای را اعلام نکرده است، پس خاطرتان باشد که این خبر در حد و اندازه های یک شایعه است؛ اما اگر نگران آن هستید که ساعت هوشمند شما برای دریافت این سیستم عامل مناسب است بد نیست تا ادامه این مطلب را بخوانید.

از قبل تایید شده بود که این به روزرسانی شامل ساعت های هوشمند Moto 360 Gen 2، Moto 360 Sport، LG Watch Urbane، نسل دوم LG Watch Urbane با پشتیبانی از شبکه LTE، LG G Watch R، Polar M600، Nixon Mission، Fossil Q Wander، Fossil Q Marshal و Fossil Q Founder خواهد شد. البته در این لیست به ساعت زنانه هواوی واچ، ایسوس زن واچ 2 و ایسوس زن واچ 3 نیز اشاره شده است.

با انتشار ماه فوریه یک ساعت هوشمند جدید نیز می تواند خودی نشان دهد. ساعت هوشمند ال جی به تازگی تاییدیه ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) را به دست آورده و انتظار می رود که این گجت در حال حاظر مشغول اجرای سیستم عامل اندروید ویر 2.0 باشد. ساعت هوشمند ال جی می تواند در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر