;
coinex

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند اچ تی سی به بیرون درز کرد؛ ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند اچ تی سی به بیرون درز کرد؛ ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک
در اکتبر 2016 تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی که مبتنی بر اندروید ویر گوگل است، منتشر شد. این تصاویر، گجت پوشیدنی هوشمندی را به تصویر کشید که با نام برند Under Armour خودنمایی کرد. ساعتی هوشمند با نمایشگری گرد و سطحی تخت که دارای رزولوشن تصویری 360 در 360 پیکسل است. این تصاویر نشان داد که این ساعت هوشمند با نام هاف بیک (Halfbeak) شناخته خواهد شد.

از ان زمان تاکنون خبری از ساعت هوشمند اچ تی سی شنیده نشد، تا اینکه دیروز تصاویر جدیدی از این دستگاه مجددا به بیرون درز کرد.

تصاویر جدید ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک این بار در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. اگر چه این تصاویر لزوما چیز جدیدی را درباره این ساعت هوشمند نشان نمی دهد؛ اما گویای آن خواهد که احتمالا این دستگاه به زودی رخ نشان خواهد داد.

ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک

در پشت ساعت هوشمند اچ تی سی، برند آندر آرمور (Under Armour) و اچ تی سی دیده می شود. یک سنسور ضربان قلب و 4 پین کانکتور نیز وجود دارد که به احتمال زیاد برای شارژ آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در نمای جلویی ساعت هوشمند هاف بیک اچ تی سی یک قاب براق دیده می شود که نمایشگر این گجت را در بر گرفته و دو دکمه فیزیکی نیز در سمت راست آن نشسته است. شاید یکی از جالبترین ویژگی های این ساعت آن باشد که هاف بیک اچ تی سی در این تصاویر در حال اجرای نسخه 1.3 سیستم عامل اندروید ویر است.

سیستم عامل اندروید ویر 2.0 در ماه فوریه (کمتر از یکماه دیگر) منتشر خواهد شد و اگر چه ساعت هوشمند هاف بیک در حال حاضر به این سیستم عامل مجهز نیست؛ اما انتظار می رود که اچ تی سی بعد از انتشار اندروید ویر 2.0، ساعت هوشمند خود را به این نرم افزار ارتقا دهد.

ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک

اچ تی سی هنوز هیچ ایده ای درباره انتشار محصول پوشیدنی جدید خود ندارد (یا حداقل تاکنون که چیزی اعلام نکرده)؛ اما کنگره جهانی موبایل نزدیک است و فرصت بسیار مناسبی برای این کمپانی تایوانی خواهد بود تا بتواند از اولین ساعت هوشمند اندروید ویر خود رونمایی کند. هنوز هیچ چیزی مورد تایید قرار نگرفته است. کمی صبر کنید و در روزهای آینده نیز با تکرا همراه باشید.

ساعت هوشمند اچ تی سی هاف بیک

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر