;
coinex

گوشی ال جی G6 احتمالا بدون اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد!

گوشی ال جی G6 احتمالا بدون اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد!
گوشی ال جی G6 پرچمدار 2017 این کمپانی کره ای است، گوشی هوشمندی که انتظار می رود با قدرتمندترین قطعات سخت افزاری خودی نشان دهد؛ اما اکنون به نظر می رسد که شاید ال جی جی 6 آن قدرها هم که گفته می شود، قدرتمند نباشد!

گفته می شد که ال جی G6 با پردازنده اسنپدراگون 835 معرفی خواهد شد؛ اما بر اساس گزارشی که فوربس به آن پرداخته است، به نظر می رسد که این مورد تنها در حد و اندازه یک شایعه باقی مانده و چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد.

اما چرا ال جی نمی تواند گوشی پرچمدار خود را به آخرین نسل از تراشه کوالکام مجهز کند؟ به نظر می رسد که در این اتفاق سامسونگ نقش زیادی ایفا خواهد کرد. این کمپانی قصد دارد تا گوشی گلکسی اس 8 خود را با تراشه اسنپدراگون 835 راهی بازار کند. حداقل در یکی از مدل های این گوشی، این تراشه وجود خواهد داشت.

 این منبع خبری عنوان کرد که اسنپدراگون 835، پس از انتشار گوشی های گلکسی اس 8 که در حجم وسیعی نیز عرضه خواهد شد، دیگر به اندازه کافی در دسترس نخواهد بود. گویا در این زمینه، سامسونگ گوی شانس را از ال جی ربوده است.

ال جی برای این موضوع دو راه حل پیش رو خواهد داشت. یا در آغاز باید تولید گوشی های ال جی G6 را محدود کند و یا به سراغ تراشه های قدیمی تر کوالکام برود، هر چند که می تواند از برندهای قدرتمند دیگری مانند مدیاتک که در این صنعت وجود دارند، استفاده کند.

همانطور که می دانید ال جی در ساخت گوشی های پرچمدار ال جی وی 20 از تراشه اسنپدراگون 820 بهره برده و حال می تواند پرچمدار بعدی خود را به اسنپدراگون 821 مجهز کند. در هر صورت تمامی این خبرها در حدو اندازه یک شایعه بوده، پس بیایید چندان هم راجع به این موضوع با اطمینان سخن نگوییم.

تمامی این جزئیات در 26 فوریه (8 اسفند) مشخص خواهد شد، روزی که ال جی قصد دارد تا با برگزاری رویدادی، گوشی ال جی جی 6 خود را به جهان معرفی کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر