;
coinex

اپل واچ به زودی به سیستم عامل واچ او اس 3.1.3 مجهز خواهد شد.

واچ او اس 3.1.3

اپل قصد دارد سیستم عامل واچ او اس 3.1.3  را برای ساعت های هوشمند خود منتشر کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید:

چند هفته پس از آن که اپل سیستم عامل واچ او اس 3.1.3 را به صورت آزمایشی به بعضی از کاربران خود عرضه کرد، هم اکنون قصد دارد که این سیستم عامل جدید گجت پوشیدنی خود را در دسترس تمامی کاربران ساعت هوشمند  اپل واچ قرار دهد.  این نسخه جدید از آن جایی کمی عجیب به نظر می رسد که اپل در آن قابلیت یا ویژگی جدیدی را اضافه نکرده و فقط به رفع پاره ای از مشکلات نرم افزاری بسنده کرده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در نسخه قبلی این سیستم عامل یعنی واچ او ای 3.1.1 مشکلاتی در مرحله نصب برای برخی از کاربران به وجود آمد و همین به اختلال در عملکرد دستگاه های سری 2 این کمپانی آمریکایی انجامید.

اما هم اکنون آن دسته از کاربرانی که نتوانسته اند نسخه 3.1.1 واچ او اس را بر روی اپل واچ های خود نصب کنند می توانند با دریافت نسخه جدید این سیستم عامل باگ ها و مشکلات پیش آمده برای دستگاه های خود را رفع کنند. علاوه بر این شرکت اپل اعلام کرده است که در واچ او اس 3.1.1 مشکلات نرم افزاری دیگری که در قسمت Messages, Activity, Maps و Calendar بوده اند را نیز برطرف کرده است. البته اپل در باره عدد گذاری عجیب و غیر معمول نام این سیستم عامل جزئیاتی را منتشر نکرده است.

همانند روال گذشته کاربران می توانند به روزرسانی های جدید اپل واچ را از طریق برنامه این دستگاه بر روی گوشی های آیفون خود دانلود و نصب کنند. برای انجام این کار لازم است که اپل واچ خود را در حالت شارژ شدن قرار دهند و از داشتن حداقل 50 درصد شارژ اطمینان یابند هم چنین گوشی آیفون خود را در نزدیکی ساعت هوشمند خود نگه دارند. مجهز بودن به آی او اس 10 برای گوشی های آیفونی که قرار است از آن برای نصب کردن نسخه جدید واچ او اس استفاده کنند الزامی است اما واچ او اس را می توان بر روی هر مدلی از ساعت های هوشمند اپل واچ نصب کرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر