;
coinex

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 در ماه فوریه معرفی می شود

ساعت هوشمند هواوی واچ 2

همانطور که می دانید آخرین ساعت هوشمند هواوی در سال 2015 روانه بازار شد و پس از آن نسخه زنانه این ساعت به صورت جهانی عرضه شد. این شرکت چندی پیش فروش نسخه زنانه ساعت هوشمند خود را متوقف کرد که برخی این کار را برای ارائه گجت های جدید پیش بینی کرده بودند. اکنون خبرهای جدیدی درباره ساعت هوشمند هواوی واچ 2 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تقریبا دو سال از عرضه ساعت هوشمند هواوی گذشته است و اکنون نوبت به نسل دوم آن بوده که قرار است عملکرد بی نظیری را در بازار گجت های پوشیدنی داشته باشد. در حال حاضر افشاگر معروف یعنی اوان بلاس (Evan Blass) خبرهای متفاوتی را درباره ساعت هوشمند هواوی واچ 2 منتشر کرده است که باتوجه به آن شرکت هواوی قرار است که ساعت هوشمند جدید خود را به زودی معرفی کند.

آنطور که پیداست ساعت هوشمند هواوی واچ 2 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی است که در یک قالب زیبا ساخته خواهد شد، همچنین این ساعت هوشمند از سیم کارت پشتیبانی می کند که برقراری تماس و اتصال به اینترنت را امکان پذیر می کند. انتظار می رود که ساعت هوشمند جدید هواوی به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز باشد و در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی شود.

گجت جدید هواوی قرار است که در تاریخ 9 فوریه برابر با 21 بهمن ماه به صورت رسمی معرفی شود، البته خبرهای دیگری هم درباره نسخه جدید ساعت هوشمند ال جی منتشر شده که شاید همزمان با هم معرفی شوند. اگرچه هنوز جزئیاتی از این ساعت هوشمند مشخص نشده و خبرهای رسمی درباره آن وجود ندارد؛ انتظار می رود که وجود آن خارج از دسته شایعات باشد و بدون شک فروش خوبی را در همان روزهای اول به ثبت خواهد رساند. به احتمال زیاد در طی هفته های آینده خبرهای بیش تری در این باره منتشر خواهند شد. در روزهای آینده با تکرا همراه باشید.

.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر