;
coinex

باتری ال جی جی 6 غیر قابل تعویض خواهد بود

باتری ال جی جی 6

سال گذشته شرکت ال جی، گوشی هوشمند ال جی جی 5 را روانه بازار کرد که یک گوشی ماژولار به حساب می آید. باتری این دستگاه از قسمت پایین، از بدنه اصلی دستگاه جدا می شد و همچنین دیگر ماژول ها برای ارتقا گوشی وجود داشت؛ اما متاسفانه ویژگی ماژولار ال جی چندان مورد توجه قرار نگرفت. اکنون گزارش های جدیدی درباره پرچمدار آینده این شرکت منتشر شده است، آنطور که پیدا است باتری ال جی جی 6 غیر قابل جا به جایی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت ال جی در اوایل ماه میلادی جاری تیزری را منتشر کرد که بر اساس آن ظاهرا تمرکز خود را روی ویژگی ضد آب بودن دستگاه جدید خود گذاشته است، البته چندی پیش اعلام شد که ال جی جی 6 یک گوشی ماژولار نخواهد بود. در حال حاضر طبق آخرین خبرهایی که در CNET منتشر شده، گوشی هوشمند جدید ال جی ضد آب خواهد بود و ظاهرا برای حفظ این ویژگی ال جی باید باتری ال جی جی 6 را غیر قابل تعویض بسازد. لازم به ذکر است که دو پرچمدار قبلی این شرکت یعنی ال جی جی 5 و جی 4 هردو به باتری قابل تعویض مجهز بودند.

با این حال ما حدس می زنیم که اگر ال جی بخواهد دستگاه جدید خود را ضد آب بسازد، باید از هر پورت و شکافی برای ورود آب مطمئن شود. به نظر می رسد که ال جی جی 6 یک دستگاه ماژولار نیست و شاید قیمت ارزان تری هم نسبت به پرچمدار سال گذشته داشته باشد.

به هر حال شرکت ال جی مشغول آماده شدن برای کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) است، انتظار می رود که در طول چند هفته آینده خبرهای بیش تری درباره پرچمدار این شرکت منتشر شود، بدون شک در طی این مدت خبرهای رسمی درباره باتری ال جی جی 6 منتشر خواهد شد.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر