;
coinex

تصویری از دعوتنامه سامسونگ برای کنفرانس مطبوعاتی MWC 2017 منتشر شد

دعوتنامه سامسونگ

حضور شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 تایید شده است، این شرکت به تازگی در وب سایت رسمی خود تصویری از دعوتنامه یا تیزر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 منتشر کرده است. غول تکنولوژی کره ای در قرار است که در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه میزبان برگزاری یک رویداد مطبوعاتی باشد. در تصویر دعوتنامه سامسونگ یک تبلت پیدا است که انتظار می رود سامسونگ این نمایشگاه را با رونمایی از تبلت جدید خود آغاز کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اکنون ممکن است که برخی از طرفداران این برند و سری گوشی های این شرکت ، منتظر معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ باشند؛ اما اگر اخبار گذشته تکرا را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که سامسونگ قبلا تایید کرده بود گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی نمی کند.

در حال حاضر خبرهای مختلفی درباره حضور سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 منتشر شده است، انتظار می رود که در طی برگزاری این نمایشگاه گجت های پوشیدنی، گوشی های میانرده و تبلت جدید این شرکت معرفی شوند.

نظریه دیگری وجود دارد که به معرفی تبلت جدید این شرکت اشاره می کند، به تازگی شرکت سامسونگ گلکسی تب اس 3 را در FCC تایید کرده و در دعوتنامه سامسونگ تصویری از یک تبلت پیدا است که شاید گلکسی تب اس 3 باشد، اگرچه هنوز جزئیات چندانی از این کنفرانس منتشر نشده است؛ اما بدون شک سامسونگ به بهترین شکل ممکن عمل خواهد کرد و دستگاه های تمام عیاری را ارائه خواهد داد.

اگر از دسته طرفداران گلکسی اس 8 هستید، باید اعلام کنم که قرار است این گوشی هوشمند پرچمدار در اواخر ماه مارس میلادی به صورت رسمی در طی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی معرفی شود، اکنون باید منتظر برگزاری نمایشگاه MWC 2017 و دستگاه های جدید آن باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون از مدریت سایت

    پاسخ