;
coinex

8 نسخه متفاوت از ال جی جی 6 وجود خواهد داشت! ال جی جی 6 لایت و مدل‌هایی دیگر

8 نسخه متفاوت از ال جی جی 6 وجود خواهد داشت! ال جی جی 6 لایت و مدل‌هایی دیگر
ال جی جی 6 کامپکت، ال جی جی 6 لایت و شش نسخه دیگر از این دستگاه به زودی معرفی خواهند شد. انتظار می رود که ال جی در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی پرچمدار ال جی جی 6 خود رونمایی کند؛ اما گویا این گوشی توسط چند دستگاه دیگر نیز همراهی خواهد شد. این کمپانی کره ای ظاهرا برای این برند تجاری، نام های مختلفی را در نظر گرفته و نسخه های مختلفی از آن را راهی بازار خواهد کرد. به نظر می رسد که حداقل هشت نام مختلف در کنار ال جی جی 6 دیده خواهد شد.

ال جی جی 6 کامپکت (G6 Compact)، ال جی جی 6 لایت (G6 Lite)، ال جی جی 6 هایبرید (G6 Hybrid)، ال جی جی 6 پریکس (G6 Prix)، ال جی جی 6 فورته (G6 Forte)، ال جی جی 6 یانگ (G6 Young)، ال جی جی 6 سنس (G6 Sense) و ال جی جی 6 فیت (G6 Fit).

باید دید که آیا این شرکت کره ای در نهایت تمامی این نام ها را به عنوان بخشی از خط تولیدی ال جی جی 6 تولید و روانه بازار خواهد کرد و یا اینکه بیشتر این اسامی جنبه تبلیغاتی خواهد داشت.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر اندازه نمایشگر گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای در حال رشد بوده، نسخه کامپکت برخی از مدل ها دیگر به سختی در دسترس است.

در حالی که سونی و تعداد کمی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند به کاربران خود گوشی های جمع و جوری نیز ارائه می دهند، اکثریت قریب به اتفاق سازندگان گوشی های هوشمند امروزی به طور معمول به دنبال ساخت فبلت هایی با نمایشگر 5.5 اینچی به بالا هستند.

 ال جی نیز به طور معمول در دسته این گوشی سازان قرار گرفته و به طور سنتی گوشی هایی با نمایشگر بزرگ را روانه بازار کرده است؛ اما این شرکت به تازگی به این نکته نیز توجه کرده و یک نسخه کوچکتر از ال جی وی 20 را عرضه کرده است.

این دستگاه که ال جی V34 نامیده می شود به طور انحصاری در ژاپن فروخته شد و به جای نمایشگر 5.7 اینچی ال جی وی 20 به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی مجهز بود.

 شاید مدل ال جی جی 6 کامپکت نیز به همین منظور راهی بازار شود. گوشی ال جی جی 6 لایت احتمالا یک نسخه ارزانتر از ال جی جی 6 با توان محاسباتی کمتر و دوربین ضعیف تری باشد.

ال جی جی 6 فورته می تواند اسم رمزی برای یک گوشی هوشمند از ال جی باشد و احتمالا گوشی LG G6 Hybrid ترکیبی از مدل های لایت و کامپکت جی 6 خواهد بود.

اطلاعات چندان زیادی از این دستگاه ها در حال حاضر وجود ندارد؛ اما هر چه باشد، یک چیز مشخص است. کمپانی ال جی قصد دارد تا با این مدل ها، بر روی بخش های مختلفی از بازار تمرکز کند. با تکرا همراه باشید، در صورت درز جزئیات بیشتر آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

ال جی جی 6 لایت

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر