;
coinex

جزئیات آپدیت 4.50 پلی استیشن 4 منتشر شد

جزئیات آپدیت 4.50 پلی استیشن 4 منتشر شد

جزئیات آپدیت جدید و بزرگ پلی استیشن 4 منتشر شد که نسخه بتای آن، برای کسانی که از قبل ثبت نام کرده باشند، در دسترس است. این آپدیت نسخه 4.50 موسوم به Sasuke است. کسانی که برای نسخه بتا ثبت نام کرده باشند، ایمیلی برای چگونی دانلود و اجرای این به‌روز رسانی دریافت خواهند کرد.

اگر هم برای نسخه بتا ثبت نام نکرده‌اید، در اینجا می‌توانید با ویژگی‌های این آپدیت آشنا شوید. در این به‌روز رسانی، رابط کاربری بهبود یافته و تعداد زیادی از ویژگی‌های درخواستی مثل افزودن هارد اکسترنال (External HDD) که برای ایکس‌باکس فراهم بود و انتخاب تصاویر زمینه دلخواه اضافه شده است. در زیر با ویژگی‌های جدید بیشتر آشنا خواهید شد.

پشتیبانی از هارد اکسترنال HDD

پشتیبانی از هارد اکسترنال HDD

عوض کردن و ارتقا دادن فضای ذخیره پلی استیشن 4 به سادگی صورت می‌گیرد؛ اما اگر می‌خواهید فضای بیشتری داشته باشید، می‌توانید با افزودن هارد اکسترنال، به فضای کنسول خود اضافه کنید؛ امکانی که قبلا برای ایکس‌باکس وان فراهم بود. برای این کار باید هارد USB 3.0 را به دستگاه خود وصل کنید و پس از آن فضای بیشتری ، تا 8 ترابایت، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید به طور مستقیم بر روی هارد اکسترنال، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را دانلود و نصب کنید و مدیریت محتویات آن نیز به سادگی از طریق منوی settings در دسترس خواهد بود.

تصویر پس زمینه دلخواه

این به‌روزرسانی، امکان تنظیم اسکرین‎شات‌هایی که از بازی‌ها گرفته‌اید را به عنوان تصویر پس زمینه صفحه اصلی PS4 فراهم می‌کند. سایه دار شدن نوشته‌ها و امکان تنظیم تاریکی در بخش Function Area هم از امکان دیگر این به‌روزرسانی است که آیکون‌ها و نوشته‌های صفحه اصلی را، حتی اگر تصویر پس زمینه کاملا روشن باشد، کاملا واضح می‌کند.

تصویر پس زمینه دلخواه تصویر پس زمینه دلخواه

شما همچنین می‌توانید با Photo Mode در بخش Sharefactory، اسکرین‌شات‌های خود را ویرایش کنید.

تازه‌سازی Quick Menu

همانطور که می‌دانید، در آخرین به‌روزرسانی سیستم، Quick Menu اضافه شده بود که استفاده از منو را سریع‌تر می‌کرد. این منو بعد از اینکه دکمه PS را نگه داشته باشید نمایان می‌شود.

تازه‌سازی Quick Menu تازه‌سازی Quick Menu

این آپدیت پلی‌استیشن را بهتر و دسترسی را هم بهتر کرده است. منوی سریع (Quick Menu) هم بخش کمتری از صفحه را می‌پوشاند و می‌تواند به طور دستی به ویژگی Party با دوستان آنلاین خود دسترسی پیدا کنید و پارتی‌های جدید بسازید و یا به آنها بپیوندید و دوستانتان را دعوت کنید، بدون اینکه به برنامه جداگانه Party نیازی داشته باشید.

ساده‌تر شدن لیست اعلان‌ها

قبل از این به‌روزرسانی، برنامه نوتیفیکیشن‌ها کمی درهم بود و تب‌های متفاوتی در سمت چپ، مثل بخش‌های  Game Alerts ،Downloads ،Uploads و بخش‎های دیگر داشت. با این به‌روزرسانی، تمام تب‌ها در یک لیست ساده فشرده شده و اعلان‌ها ساده‌تر و راحت‌تر دیده می‌شوند.

ساده‌تر شدن لیست اعلان‌ها

همچنین می‌توانید از طریق Options Menu به تنظیمات اعلان‌ها دسترسی داشته باشید و آنرا سفارشی سازی یا خاموش کنید.

پست گذاشتن در فیدهای پلی‌استیشن نتورک

امکان گذاشتن مستقیم مطلب در خوراک یا همان Activity Feed نیز در این به‌روزرسانی فراهم شده است که در جاهای متفاوتی مثل What’s New دیده می‌شود. در زیر این بخش، گزینه‌ای جدید دیده می‌شود که می‌توانید نوشته‌ها، اسکرین‌شات‌ها و تصاویر متحرک را مستقیم در Activity Feed خودتان به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید بازی‌ها یا کاربران دیگر را تگ کنید تا مطمئن شوید که حتما پستتان را می‌خوانند.

در این ویژگی جدید، بخش Live پلی‌استیشن به شما اسکرین‌شات‌هایی که دیگر کاربران در PSN منتشر کرده‌اند را به عنوان یک فعالیت عمومی (Public Activity) نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید بهترین لحظات از بازی‌هایتان را نه تنها به دوستان، بلکه به همه افراد در سراسر جهان نشان دهید.

بلو-ری 3D در پلی‌استیشن VR

اگر شما هم طرفدار فیلم‌های سه بعدی هستید و پلی‌استیشن VR هم دارید، خبر خوبی برایتان در راه است؛ در این به‌روزرسانی امکان تماشای فیلم‌های سه بعدی با امکان برجسته‌بینی (stereoscopic) به طور مستقیم از طریق هدست PS VR فراهم شده است.

توجه داشته باشید که ویژگی‌های دیگری هم در این به‌روزرسانی وجود دارد. همچنین تاریخ عرضه هم در این هفته منتشر خواهد شد.

.

منبع: playstation

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    سلام.من اپدیت کردم چنتا از بازی هام که روی یه اکانت دیگه داشتم قفل شدن چرا این جوری شدن

    پاسخ

    میدوینید سر اکانت های هکی چی میاد ؟؟؟
    همشون بن میشه؟؟؟
    یا نه میمونن؟؟؟

    پاسخ

    احتمالا بن میشه
    اصلا فکر نکنم آپدیت شه

    پاسخ

    داداش بن که هیچ قفل هم نشد

    پاسخ

    من اکانت های دارم آیا اپدیت کنم چیزی میشه؟

    پاسخ

    خیلی خوب بود ولی میشه بگین کی و با چه مقدار حجمی منتشر میشه

    پاسخ

    هنوز معلوم نیست. طبق گفته سونی، در چند هفته آینده اطلاعات بیشتر از جمله تاریخ انتشار مشخص میشه.

    پاسخ