;
coinex

مروری بر شایعات پیرامون ال جی جی 6 : هرآنچه که نیاز است درباره این پرچمدار بدانید

شایعات پیرامون ال جی جی 6

سال 2016 میلادی پر از تکنولوژی ها و محصولات جدیدی بود، اکنون سال تازه میلادی قرار است که درخشان تر از سال گذشته باشد. در حال حاضر عرضه گوشی های هوشمند بسیاری برای سال 2017 تایید شده است که از جمله آن ها می توان به ال جی جی 6 که جانشین جی 5 است و گلکسی اس 8 / اس 8 اج اشاره کرد. شایعات پیرامون ال جی جی 6 هر لحظه رو به افزایش است، این گوشی هوشمند قرار است که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. امروز در تکرا قصد داریم که شایعات پیرامون ال جی جی 6 را بررسی کنیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت ال جی قرار است که جانشین گوشی هوشمند ماژولار ال جی جی 5 را به زودی معرفی کند، البته پرچمدار امسال ال جی ماژولار نیست. گزارش های بسیاری وجود دارد که ثابت می کند ویژگی ماژولار در پرچمدار 2017 ال جی حذف شده است. این گوشی هوشمند قرار است که ضد آب باشد و برای این کار باید فاقد باتری قابل جا به جایی باشد.

مروی بر شایعات پیرامون ال جی جی 6

طراحی

شایعات پیرامون ال جی جی 6

منابع مختلفی از جمله نشریات کره جنوبی ادعا می کنند که ال جی شکست طرح ماژولار را قبول کرده و در پرچمدار جدید وجود ندارد. آنطور که پیدا است فروش کم گوشی هوشمند ال جی جی باعث بر این تصمیم ال جی شده، شاید گوشی هوشمند ماژولار برای عرضه به بازار جهانی قدری زود بود.

برخی از گزارش های موجود ادعا می کنند که ال جی جی 6 به باتری قابل جا به جایی مجهز نخواهد بود که به منظور بحث امنیتی دستگاه است. البته منابع دیگری بر این باورند که پرچمدار ال جی همچنان دارای باتری قابل جا به جایی خواهد بود؛ اما خبری از طراحی ماژولار نیست.

از سوی دیگر باتوجه به شکست گلکسی نوت 7 در بازار شاید باتری غیر قابل جا به جایی برای ال جی هم ریسک باشد؛ اما ال جی فکر این مسئله را هم کرده، چندی پیش این شرکت اعلام کرد که دستگاه جدید خود را به سیستم خنک کننده لوله های مسی مجهز خواهد کرد. باتوجه به گفته این شرکت باتری ال جی جی 6 تا دما 150 درجه سانتیگراد توانایی تحمل را دارد.

شایعات پیرامون ال جی جی 6

یکی دیگر از دلایل ال جی برای حذف باتری قابل جا به جایی ممکن است که برای ویژگی ضد آب بودن دستگاه باشد. البته سامسونگ از نوار ضد آب به دور دستگاه خود استفاده کرده بود. ال جی گفته که به دنبال روشی ضد آب مانند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است.

همانطور که می دانید گوشی هوشمند ال جی جی 5 از جنس آلومینیوم ساخته شده بود، اکنون گزارش های مختلفی برای جنس ال جی جی 6 وجود دارد. هفته گذشته یک تصویر واقعی از ال جی جی 6 فاش شد که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و بسیاری از تحلیلگران تصویر این دستگاه را مورد بررسی قرار دادند. برخی ادعا می کنند که بخش عمده این دستگاه از جنس شیشه ساخته شده و برخی دیگر بر این باورند که ال جی در ساخت این پرچمدار از نوعی فلز صیغلی استفاده کرده است. در آخرین رند منتشر شده از پرچمدار 2017 ال جی برخی جزئیات پیدا است، باتوجه به آن شاید استفاده از فلز در ساخت آن حتمی باشد.

شایعات پیرامون ال جی جی 6

هفته گذشته به صورت کلی پر از خبرهای ال جی جی 6 بود، چند تصویر از طرح این دستگاه منتشر شد که برخی از جزئیات این دستگاه را به نمایش گذاشته است. آنطور که پیدا است صفحه نمایش این گوشی هوشمند فاقد گوشه های گرد است. همچنین دوربین دوگانه همراه با سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی این دستگاه پیدا است.

صفحه نمایش

شایعات پیرامون ال جی جی 6

چندی پیش اعلام شد که شرکت اپل تکنولوژی ساخت صفحه نمایش خود را تغییر داده و قرار است در سال 2017 از تکنولوژی OLED در صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود استفاده کند، گوگل هم چنین اقداماتی را انجام داده و در حال حاضر سامسونگ از پانل های AMOLED در دستگاه های خود استفاده می کند و ممکن است که ال جی هم به این گروه بپیوندد.

در حال حاضر شرکت ال جی صفحه نمایش های OLED را در ساعت های هوشمند و تلویزیون ها استفاده می کند. بنابراین احتمالا گوشی هوشمند ال جی جی 6 به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد شد. علاوه بر این قرار است که تکنولوژی واقعیت مجازی به جزئی از گوشی های هوشمند در آینده تبدیل شود، شاید ال جی از Daydream در دستگاه پرچمدار خود استفاده کند.

در ادامه شایعات پیرامون ال جی جی 6 به وضوح صفحه نمایش هم اشاره شده است، آنطور که یپدا است وضوح صفحه نمایش ال جی جی 6 Quad HD است. البته منابع دیگری هم ادعا می کنند که ال جی می خواهد از گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج پیشی بگیرد و از صفحه نمایش 4K در جانشین ال جی جی 5 استفاده کند.

علاوه بر این گزارش هایی هم درباره وجود صفحه نمایش منحنی در پرچمدار جدید ال جی منتشر شده بود؛ اما باتوجه به آخرین گزارش های منتشر شده این پرچمدار به صفحه نمایش تحت مجهز است.

شایعات پیرامون ال جی جی 6

سخت افزار

متاسفانه گزارشات زیادی درباره مشخصات سخت افزاری ال جی جی 6 وجود ندارد، اما انتظار می رود که ال جی از اسنپدراگون 821 در گوشی هوشمند جدید خود استفاده کند و شاید رم آن 6 یا 8 گیگابایتی باشد که باعث بر قدرت پردازشی بالا و سرعت عملکرد بالا خواهد شد. در ادامه شایعات پیرامون ال جی جی 6 جزئیاتی درباره حافظه داخلی دستگاه منتشر شده است، به احتمال بسیار زیاد این دستگاه دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا باشد.

شایعات پیرامون ال جی جی 6

دوربین و اسکنر iris

ال جی در دو گوشی هوشمند ال جی جی 5 و ال جی وی 20 دوربین دوگانه باکیفیت را ارائه داد و به احتمال بسیار زیاد این دوربین را در جی 6 بهبود می دهد، البته انتظار می رود که ال جی تغییر چندانی را در دوربین پرچمدار جدید خود نداشته باشد. به صورت کلی لنز 8 مگاپیکسلی در کنار لنز 12 مگاپیکسلی یک ترکیب جادویی را برای عکاسی درست کرده بود.

در ماه نوامبر گذشته اعلام شد که ال جی روی اسکنر عنبیه چشم کار می کند، در نهایت این شرکت در سال گذشته اعلام کرد که به توسعه چنین ماژولی رسیده است؛ اما این بدان معنی نیست که از این اسکنر در گوشی هوشمند جدید خود استفاده می کند. به هر حال هنوز این احتمال وجود دارد که اسکنر عنبیه چشم در ال جی جی 6 وجود داشته باشد.

شایعات پیرامون ال جی جی 6

نرم افزار

شرکت ال جی گوشی های هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید روانه بازار می کند، در حال حاضر اندروید 7.0 نوقا آخرین نسخه سیستم عامل گوگل است، این انتظار را داریم که دستگاه پرچمدار شرکت ال جی با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از پیش نصب شده روانه بازار شود. همچنین شایعات اخیر هم به وجود دستیار هوشمند گوگل در ال جی جی 6 اشاره می کند، البته هنوز جزئیات چندانی در این باره منتشر نشده است؛ اما خوب احتمال استفاده از آن بسیار زیاد است.

قیمت و تاریخ عرضه 

اگر ال جی جی 5 هدف خود را برای ماه فوریه گذاشته بود به خاطر وجود نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2016 بود. قرار است که ال جی جی 6 هم در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی معرفی شود. اجازه دهید نگاهی به برنامه معرفی ال جی برای سری پرچمدار خود در چند سال گذشته داشته باشیم.

  • ال جی جی 2 در ماه اوت 2013 معرفی شد و در سپتامبر روانه بازار شد
  • ال جی جی 3 در ماه می 2014 معرفی شد و در ژوئن 2014 روانه بازار شد
  • ال جی جی 4 در ماه آوریل 2015 معرفی شد و در می 2015 روانه بازار شد
  • ال جی جی 5 در ماه فوریه 2016 معرفی شد و در آوریل 2016 روانه بازار شد
  • ال جی جی 6 در ماه فوریه 2017 معرفی می شود و احتمالا در بین ماه های مارس و آوریل روانه بازار جهانی خواهد شد

ال جی جی 5 در سال گذشته با قیمت 650 دلار روانه بازار جهانی شد، برخی بر این باور بودند که پرچمدار امسال قیمت کم تری نسبت به پرچمدار سال گذشته دارد. انتظار می رود که قیمت ال جی جی 6 چیزی بین 650 دلار تا 700 دلار باشد. امشب با هم نگاهی به شایعات پیرامون ال جی جی 6 انداختیم که تقریبا همه آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون تایید شده که گوشی هوشمند ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل 2017 که در ماه آینده برگزار می شود معرفی خواهد شد، حال باید منتظر مراسم معرفی این پرچمدار باشیم. نظر شما درباره مقاله مروری بر شایعات پیرامون ال جی جی 6 چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر